Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydaje na reklamę telewizyjną 8 mln zł, Carrefour ponad 4 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 23-03-2017, 10:40
Lidl wydaje na reklamę telewizyjną 8 mln zł, Carrefour ponad 4 mln zł

Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 8 089 660 zł zł, a Carrefour 4 436 604 zł zł. Lidl znalazł się na 2. miejscu rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na ten cel, a Carrefout zajął miejsce 8 - wynika z danych firmy Nielsen (okres 6-12 marca).

Przypomnijmy, że Codemedia wyliczył, że sektor handlowy przeznaczył na promocje w 2016 r. ponad jedną czwartą więcej niż w 2015 r. Inwestycje przekroczyły 1 mld zł. Najwięcej – 737,6 mln zł – wydali reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety. Niekwestionowanym liderem w branży jest Lidl, który tylko w 2016 r. wydał na reklamę prawie 164,4 mln zł.

Czytaj na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 259) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH