Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał na promocję w telewizji ponad 42,6 mln zł w ciągu miesiąca

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 06-11-2015, 10:34

Z danych firmy Nielsen za okres 26 października - 1 listopada, wynika, że sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w TV 12 313 950 zł w tym okresie i znalazła się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami. W ciągu czterech ostatnich tygodni wydatki na ten cel wyniosły 42 674 105 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Tydzień temu wydatki Lidla wyniosły 8 940 089 zł. Dwa tygodnie temu sieć przeznaczyła na ten cel 11 795 982 zł, a trzy tygodnie temu - 9 624 084 zł.

Rok temu w zależności od miesiąca wydatki sieci sięgały od 5 do 7,5 mln zł. Od września sieć Lidl prowadzi nową kampanię, która przybrała formułę talk show. Program jest prowadzony przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 306) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH