Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl wydał na reklamę 348 mln zł

Przez siedem pierwszych miesięcy 2017 r. cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o 2,1 proc. Największym reklamodawcą jest jest firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Drugie miejsce na podium utrzymuje dystrybutor filmowy Kino Świat, a trzecie sieć Lidl - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Lidl wydał na reklamę 348 mln zł
fot. shutterstock

Właściciel dyskontów Lidl zainwestował w reklamę 348 mln zł, czyli 4,6 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

Aflofarm wydał w mediach tradycyjnych na promocję swoich marek 1,18 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż rok temu. Wydatki Kino Świat to 521,7 mln zł - wyższe w skali roku o 39 proc. 

Więcej czytaj w serwisie www.wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    sieć dyskontów RSS ALERT    /    Aflofarm RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.145.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.