Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał na reklamę 348 mln zł

  • Autor: www.wirtualnemedia.pl
  • Data: 24-08-2017, 10:11
Lidl wydał na reklamę 348 mln zł
fot. shutterstock

Przez siedem pierwszych miesięcy 2017 r. cennikowe wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o 2,1 proc. Największym reklamodawcą jest jest firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska. Drugie miejsce na podium utrzymuje dystrybutor filmowy Kino Świat, a trzecie sieć Lidl - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Właściciel dyskontów Lidl zainwestował w reklamę 348 mln zł, czyli 4,6 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

Aflofarm wydał w mediach tradycyjnych na promocję swoich marek 1,18 mld zł, czyli 6,3 proc. więcej niż rok temu. Wydatki Kino Świat to 521,7 mln zł - wyższe w skali roku o 39 proc. 

Więcej czytaj w serwisie www.wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH