Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał na reklamę w telewizji ponad 27 mln zł, Biedronka - 24,6 mln zł w II poł. listopada

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 01-12-2017, 12:14

Lidl w okresie od 13 do 26 listopada br. wydał na reklamę telewizyjną 27 196 205 zł, a Biedronka - 24 628 987 zł - wynika z danych firmy Nielsen prezentowanych przez portal dlahandlu.pl

Jak podaje Nielsen, w tygodniu od 13 do 19 listopada w zestawieniu 10 największych reklamodawców Lidl uplasował się na drugim miejscu z wydatkami rzędu 13 355 025 zł. Na trzecim miejscu uplasowała się Biedronka, która na reklamę w telewizji przeznaczyła 11 930 707 zł.

W tygodniu od 20 do 26 listopada Lidl ponownie był wiceliderem rankingu Nielsena z wydatkami rzędu 13 841 180 zł, a Biedronka była trzecia, wydając 12 698 280 zł.

Całość na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH