Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał na reklamy telewizyjne ponad 20 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 28-11-2014, 18:14

Według danych firmy Nielsen sieć Lidl wydała w tydzień na reklamę telewizyjną (17-23 listopada) 6 594 040 zł. Tydzień wcześniej sieć przyznaczyła na ten cel 6 675 660 zł (Biedronka wydała wtedy 9 528 490 zł, a Rossmann 4 085 452 zł). W pierwszym tygodniu listopada Biedronka przeznaczyła na ten cel 11 100 690 zł, Lidl - 6 953 010 zł, a Allegro - 4 393 933 zł.

Wydatki podane są według oficjalnych cenników stacji TV.

Jak wynika znajnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł. Oznacza to wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH