Lidl wydał ponad w ciagu tygodnia 9,2 mln zł na reklamę
Pierwsze tygodnie maja sieć Lidl rozpoczęła silną ofensywą reklamową. Według danych firmy Nielsen za okres 11-17 maja sieć przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 220 920 zł. Tydzień wcześniej wydatki wyniosły 8 918 050 zł, co daje sumę 18 132 970 zł.
Przypomnijmy, w ciągu trzech tygodni kwietnia sieć według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych mogła przeznaczyć na ten cel łącznie 22 154 695 zł.
Marka już od dłuższego czasu króluje w wydatkach reklamowych.
Lidl z projektem reklamowym pod nazwą "Pascal kontra Okrasa" ruszyła pod koniec lipca 2012 roku. Start kampanii został poparty badaniami, z których wynikało, że większość Polaków je i gotuje w domach, bo wierzy, że jest to tańsze i zdrowsze niż stołowanie się na mieście. Sieć uruchomiła również stronę internetową kuchnialidla.pl, na której znajdują się materiały wideo, przepisy promowane przez kucharzy i informacje o składnikach, potrzebnych do ich przygotowania, a także tricki, jak ułatwić sobie życie w kuchni.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!