REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl wydał prawie 11 mln zł na reklamę w trakcie tygodnia

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 17-10-2016, 10:45
Lidl wydał prawie 11 mln zł na reklamę w trakcie tygodnia
Logo sieci Lidl

Dane Nielsena za okres 3-9 października wskazują, że sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną aż 10 944 209 zł. W tym samym okresie Rossmann przeznaczył na ten cel 5 726 882 zł, Carrefour 5 711 284 zł, a Biedronka 4 883 807 zł.

REKLAMA

Przypomnijmy, według danych za okres 26.09 - 02.10 2016 r. Lidl przeznaczył na reklamę w TV aż 15 949 923 zł, Biedronka wydała w tym czasie 5 052 305 zł.

Lidl niedawno przygotował nową kampanię reklamową, która będzie promowała marki własne sieci. Jej twarzą została Dorota Wellman. Budowanie świadomości na temat zalet marek własnych i przemyślanych zakupów jest jednym z celów kampanii „Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu”.

Więcej na www.dlahandlu.pl.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 274) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH