Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał w tydzień na reklamę 5,4 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 28-03-2013, 10:12

Przed Wielkanocą sieci handlowe znacząco zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną. Od dłuższego czasu prym wiedzie Lidl, który według danych firmy Nielsen z okresu 18-24 marca na reklamę w telewizji wydał aż 5 488 776 zł.

Łącznie na reklamę żywności wydano w tym okresie 84 616 925 zł.

Jeśli chodzi o podział na poszczególne brandy, najwięcej wydają operatorzy komórkowi (Orange - 14,8 mln zł, T-Mobile 7,2 mln zł, Play - 5,5 zł). W zestawieniu znalazł się również m.in. McDonalds z wydatkami na poziomie 4,9 mln zł czy Obi - 5,4 mln zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH