Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał w tydzień ponad 5,7 mln zł na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 04-10-2013, 10:42

Lidl kolejny tydzień znalazł się w zestawieniu TOP10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Według raportu firmy Nielsen za okres 23-29 września sieć wydała na ten cel 5 704 540 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieć znalazła się na 5. miejscu w zestawieniu. Pierwsze miejsca już od dłuższego czasu zajmują sieci telefonii komórkowych: Plus (14,6 mln zł), T-Mobile (8,4 mln zł) oraz Orange (8,2 mln zł).

Jak podał ostatnio portal press.pl, sieć Lidl rozpoczęła również działania wizerunkowe z wykorzystaniem lokowania produktu. Lidl uczestniczy w trzech projektach telewizyjnych poprzez product placement i sponsoring.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 950) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH