Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał w tydzień ponad 6,8 mln zł na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 14-08-2012, 10:31
Lidl wydał w tydzień ponad 6,8 mln zł na reklamę
Nowa akcja promocyjna Lidla to wydatek 120 mln zł

Lidl powrócił do listy TOP 10 brandów, które najwięcej wydają na reklamę telewizyjną i od razu zajął pierwsze miejsce. W okresie 30.07.2012 - 05.08.2012 (pierwszy tydzień nowej kampanii) według oficjalnych cenników stacji TV, sieć wydała aż 6 830 100 zł.

W zestawieniu nie pojawiła się Biedronka, która wiele tygodni zajmowała wysokie miejsca w zestawieniu Nielsena.

Ponadto, z danych tej firmy badawczej przygotowanych na zlecienie portalu wirtualnemedia,.pl wynika, że wydatki Lidla na reklamę w Telewizji Polskiej podczas trwania igrzysk to 1 562 920 zł.

Niedawno Wprost podał, że nowa akcja promocyjna Lidla to wydatek 120 mln zł na reklamy w mediach.

Przypomnijmy, 30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa.

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH