Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl wydał w tydzień prawie 6,5 mln zł na reklamę

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 12-06-2012, 14:42

W okresie 28.05.2012 - 03.06.2012 sieć Lidl znacząco zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną. Według oficjalnych cenników stacji TV sieć wydała w tym okresie 6 432 060 zł, dla porównania wydatki Biedronki to 5 987 632 zł.

Tydzień wczesniej Lidl wydał na reklamę 4 592 710 zł (5 583 295 zł 2 tygodnie wcześniej), a Biedronka 6 299 328 zł.

Według danych firmy Nielsen na reklamę żywności wydano 84 543 295.20 zł.

TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio:Orange. T-mobile, Plus, Play, Samsung, PZU Życie, Lidl, Biedronka, Algida oraz Nivea.

Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH