Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lidl wykorzystuje modę na street food, nowa marka na półkach

Street food cieszy się niezwykłą popularnością na całym świecie, a także w Polsce. Coraz częściej spotykamy się ze zlotami food tracków oraz miejskimi bazarkami, na których króluje uliczna kuchnia. Podążając za obecnymi trendami, Lidl przygotował nową ofertę dań marki Street Food.

Lidl wykorzystuje modę na street food, nowa marka na półkach
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 19-07-2019, 12:14

W ofercie nowej marki są m.in. kolorowe burgery, paluszki z kurczaka z dipem, kalmary czy też azjatyckie pierożki. Nie zabraknie także produktów wegetariańskich, takich jak falafel oraz pierożki gyoza z warzywami i tofu. W ofercie sieci pojawią się żółte, czerwone oraz czarne bułki, które nadadzą wyrazu tradycyjnemu burgerowi. Ciekawym połączeniem smaków będzie na pewno jedna z kolorowych bułek burgerowych, panierowane kalmary, a do tego ananasowy sos.

Oferta będzie dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl, od poniedziałku, 22 lipca do wyczerpania zapasów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    street food RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Kris 2019-07-20 21:55:22
    No i? Food truck jest dostępny na ulicy a nie w jakiejkolwiek zamkniętej przestrzeni. To właśnie łatwość dostępu i........gotowość wyrobu generują sukces. A takie "zrywki" to tylko zwykła próba podłączenia się pod aktualna modę tanim kosztem. Lidl. I wszystko jasne.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.200.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.