Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl z artykułami w najniższej cenie w historii sieci

Po obniżkach cen produktów do 2 zł oraz 1 zł Lidl postanowił pójść krok dalej. Od poniedziałku 11 lipca w ofercie znajdą się artykuły w najniższej cenie w historii sieci. To kontynuacja strategii obniżania cen, która wpisuje się w oczekiwania konsumentów. Jak bowiem wynika z badania Open Research, największym wabikiem promocji dla kupujących jest obniżka ceny.

Lidl z artykułami w najniższej cenie w historii sieci
Fot. Lidl

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 11-07-2016, 19:02

Lidl kontynuuje swoje działania promocyjne, proponując klientom najtańsze produkty w historii obecności sieci sklepów w Polsce. Od 11 lipca, każdego dnia od poniedziałku do soboty, jeden produkt będzie sprzedawany w niezwykle atrakcyjnej cenie – jakiej wcześniej nigdy nie było.

Pierwszym przecenionym produktem będą jabłka. Kilogram będzie można kupić 60 proc. taniej – za jedyne 0,99 zł. Ceny kolejnych przecenionych produktów będą przekazywane klientom za pośrednictwem mediów w dzień poprzedzający promocję.

Od kwietnia br. Lidl prowadzi szeroką kampanię promocyjną obniżając ceny różnych produktów. Początkowo w ofercie sklepu znalazło się ponad 100 produktów – każdy w cenie 2 zł. Kolejna promocja, pod koniec maja, cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem – blisko 100 produktów, m.in. pieczywo, napoje, jogurty czy lody, zostały przecenione – kosztowały tylko 1 zł. Koniec czerwca zaskoczył klientów ponad 50 produktami za grosze. Kontynuacja działań promocyjnych Lidla jest odpowiedzią na zainteresowanie klientów tego typu akcjami.

Z badania Open Research wynika, że największym wabikiem promocji dla kupujących jest obniżka ceny. Okazuje się, że według preferencji respondentów aż 57 proc. z nich uważa obniżkę ceny pojedynczego produktu za najbardziej atrakcyjną formę promocji.

Bon zakupowy, oferty typu „30 proc. gratis", czy „kup jeden, drugi 50 proc. taniej" są dla klientów również bardzo atrakcyjne, ponieważ gratyfikacja nie jest odsunięta w czasie (rodzaj promocji zależy od kategorii produktowej). Polacy zdecydowanie preferują takie promocje, które przynoszą natychmiastową korzyść i jednocześnie nie wymagają podejmowania żadnych dodatkowych czynności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    promocje cenowe RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • zniesmaczony 2016-07-18 17:09:53
    Ta promocja to troche nabijanie ludzi w butelkę. Kupiłem kurczaki w sobotę niby najtaniej i jak się okazało był rabat tylko na 3 a za następne 2 policzyli normalnie. idąc w poniedziałek do marketu mówią, że była kartka o limicie. ja nie widziałem takowej i znam 2 osoby co zostały oszukane w ten sam sposób. polityka lidla polega na naciąganiu??!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.