Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl z artykułami w najniższej cenie w historii sieci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-07-2016, 19:02
Lidl z artykułami w najniższej cenie w historii sieci
Fot. Lidl

Po obniżkach cen produktów do 2 zł oraz 1 zł Lidl postanowił pójść krok dalej. Od poniedziałku 11 lipca w ofercie znajdą się artykuły w najniższej cenie w historii sieci. To kontynuacja strategii obniżania cen, która wpisuje się w oczekiwania konsumentów. Jak bowiem wynika z badania Open Research, największym wabikiem promocji dla kupujących jest obniżka ceny.

Lidl kontynuuje swoje działania promocyjne, proponując klientom najtańsze produkty w historii obecności sieci sklepów w Polsce. Od 11 lipca, każdego dnia od poniedziałku do soboty, jeden produkt będzie sprzedawany w niezwykle atrakcyjnej cenie – jakiej wcześniej nigdy nie było.

Pierwszym przecenionym produktem będą jabłka. Kilogram będzie można kupić 60 proc. taniej – za jedyne 0,99 zł. Ceny kolejnych przecenionych produktów będą przekazywane klientom za pośrednictwem mediów w dzień poprzedzający promocję.

Od kwietnia br. Lidl prowadzi szeroką kampanię promocyjną obniżając ceny różnych produktów. Początkowo w ofercie sklepu znalazło się ponad 100 produktów – każdy w cenie 2 zł. Kolejna promocja, pod koniec maja, cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem – blisko 100 produktów, m.in. pieczywo, napoje, jogurty czy lody, zostały przecenione – kosztowały tylko 1 zł. Koniec czerwca zaskoczył klientów ponad 50 produktami za grosze. Kontynuacja działań promocyjnych Lidla jest odpowiedzią na zainteresowanie klientów tego typu akcjami.

Z badania Open Research wynika, że największym wabikiem promocji dla kupujących jest obniżka ceny. Okazuje się, że według preferencji respondentów aż 57 proc. z nich uważa obniżkę ceny pojedynczego produktu za najbardziej atrakcyjną formę promocji.

Bon zakupowy, oferty typu „30 proc. gratis", czy „kup jeden, drugi 50 proc. taniej" są dla klientów również bardzo atrakcyjne, ponieważ gratyfikacja nie jest odsunięta w czasie (rodzaj promocji zależy od kategorii produktowej). Polacy zdecydowanie preferują takie promocje, które przynoszą natychmiastową korzyść i jednocześnie nie wymagają podejmowania żadnych dodatkowych czynności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zniesmaczony 18-07-2016, 17:09:
Ta promocja to troche nabijanie ludzi w butelkę. Kupiłem kurczaki w sobotę niby najtaniej i jak się okazało był rabat tylko na 3 a za następne 2 policzyli normalnie. idąc w poniedziałek do marketu mówią, że była kartka o limicie. ja nie widziałem takowej i znam 2 osoby co zostały oszukane w ten sam sposób. polityka lidla polega na naciąganiu??!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH