REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl z największą liczbą fanów na Facebooku wśród sieci handlowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-03-2014, 13:27

Sieć Lidl ma ponad 820 tysięcy fanów na Facebooku, 100 tysięcy komentarzy i niemal pół miliona zarejestrowanych aktywności. Taki jest bilans dwóch lat obecności sieci Lidl na tym portalu społecznościowym. Przez ten czas udało się zbudować wokół Lidla największą i najbardziej aktywną społeczność wśród sieci handlowych w Polsce.

REKLAMA

Fanpage Lidla znalazł się też między innymi w pierwszej piątce rankingu Socialbakers w kategorii Socially Devoted (Dane pochodzą z rankingu Socialbakers, za czwarty kwartał roku 2013).

- Zainteresowanie internautów i ich liczne komentarze są dla nas nie tylko źródłem satysfakcji, ale przede wszystkim inspiracji i wiedzy o potrzebach naszych Klientów. Taka forma dialogu jest dla nas niezwykle cenna i dzięki niej staramy się ulepszać zarówno naszą ofertę, jak i jakość usług - mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Lidl Polska.

- Nasza komunikacja opiera się na kilku spójnych filarach: jest miejsce zarówno na ciekawostki, na prezentację oferty czy przepisy bazujące na składnikach dostępnych w Lidlu. Social media to dla nas nie tylko 'fun', ale też edukowanie kulinarne, dzielenie się inspiracjami, umożliwianie kontaktu z ekspertami. Działa to też w drugą stronę - nasi fani codziennie udostępniają zdjęcia potraw, które zrealizowali według naszych przepisów,
a także przesyłają własne impresje kulinarne - dodaje.

Od początku powstania fanpage'a pojawiło się ponad 2 tysiące wpisów marki Lidl o produktach i kulinariach, 100 tysięcy komentarzy i niemal 500 tysięcy aktywności fanów ogółem (komentarzy, postów, like'ów, udostępnień). Sieć Lidl jest także obecna w serwisie YouTube oraz Pinterest. Dodatkowo prowadzi stronę www.kuchnialidla.pl, na której kulinarne boje o podniebienia Polaków toczą Pascal Brodnicki, Karol Okrasa oraz Mistrz Cukierników Paweł Małecki.

W Polsce fanami Lidla jest już ponad 820 tysięcy użytkowników, w całej Europie marka zbudowała społeczność przeszło 10 milionów osób.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 500.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH