Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl za zakupy oferuje vouchery na wycieczki

Tydzień po uruchomieniu marki Lidl Podróże, Lidl oferuje vouchery o wartości 100 zł na zakup wycieczek. Warunek jest jeden - klienci w terminie od 18 do 24 września muszą zrobić jednorazowe zakupy w sklepach Lidla o wartości minimum 100 zł.

Lidl za zakupy oferuje vouchery na wycieczki
fot. materiały prasowe Lidla

Od 18 do 24 września klienci Lidla, którzy wydadzą jednorazowo na zakupy co najmniej 100 zł otrzymają voucher o wartości 100 zł brutto do wykorzystania w okresie od 18.09.2017 do 30.09.2018 na wycieczki dostępne na stronie internetowej lidl-podroze.pl. To akcja "100 za 100", którą Lidl promuje swoje wycieczki.

Wielokrotność kwoty 100 zł wydanej jednorazowo na zakupy w jednym ze sklepów Lidla, nie wpływa na zwiększenie liczby voucherów. Przykładowo - w przypadku zakupów dokonanych za 150 zł uczestnik otrzyma 1 voucher, a za 350 zł - również jeden voucher - informuje Lidl w regulaminie akcji.

W przypadku, kiedy wartość voucheru przewyższa wartość rezerwowanej imprezy turystycznej, kwota różnicy nie podlega zwrotowi.

Voucher może być zrealizowany jedynie przy rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej www.lidl-podroze.pl. Nie może być wykorzystany przy rezerwacji za pośrednictwem telefonicznego Biura Obsługi Klienta Lidl-podroze.pl.

Do każdej pojedynczej rezerwacji imprezy turystycznej może być wykorzystany tylko jeden voucher. Wartość voucherów nie może być sumowana z innymi akcjami promocyjnymi.

Z akcji wyłączone są napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze oraz preparaty do początkowego żywienia niemowląt i przedmioty służące do karmienia niemowląt.

Przypomnijmy, od 12 września Lidl Polska jako agent turystyczny sprzedaje wycieczki krajowe i zagraniczne. Polska jest ósmym krajem, w którym Lidl uruchomił taką usługę. Najwcześniej, bo w 2006 roku, wystartowała ona w Niemczech pod nazwą Lidl-Reisen. Obecnie funkcjonuje również w Austrii, Szwajcarii, Holandii, Francji, Rumunii oraz we Włoszech. 

Lidl Podróże współpracuje obecnie z czterema touroperatorami – są to firmy Rainbow, Prestige Tours, Unique Moments i Volare Travel. Do nich dołączą w najbliższych tygodniach kolejne dwa biura podróży – Exim Tours i Neckermann Polska.

– Sieci handlowe na rynku polskim nieustannie poszukują wyróżników, ofert budujących pozytywny wizerunek oraz wzmacniających chwiejną lojalność klientów. Oferowanie, poza tradycyjną sprzedażą detaliczną, dodatkowych usług, takich jak na przykład broker finansowy czy ubezpieczeniowy, agent energetyczny, telekomunikacyjny czy też turystyczny nie jest niczym nowym. Już od lat wiodące sieci detaliczne próbują sił w innych branżach gospodarczych dla wzmocnienia pozytywnego postrzegania ich brandu – komentował dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Lidl Polska RSS ALERT    /    Lidl Podróże RSS ALERT    /    100 za 100 RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zygmunt 2017-09-22 11:38:25
    Niestety w reklamie, przynajmniej radiowej jest błąd, który większość dzieci ze szkoły podstawowej jest w stanie wychwycić. Mnie osobiście drażni to do tego stopnia, że nie jestem w stanie o tym nie napisać. lektor słowo voucher zamiast wałczer czyta jako wołczer. Jak można dopuścić do takiego kalania języka polskiego w oficjalnych reklamach. Czy lektor jest z jakiejś mniejszości narodowej która wymawia to inaczej.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.230.84.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.