Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl zaostrza kryteria rozwoju sieci sklepów

  • Autor: Planet Retail
  • Data: 14-10-2011, 14:00

Schwarz Group, właściciel sieci Lidl zaostrza kryteria dla ekspansji sklepów w Niemczech. Nowa stretegia obejmuje wyższe niż dotychczas cele sprzedażowe i większy zasięg terytorialny nowych sklepów.

Lebensmittel Zeitung donosi, że nowe założenia przewidują minimalne obroty nowootwieranych placówek, po 5 mln euro, czyli ok. 7,2 mln dol.

Aby osiągnąć wyznaczone cele, na zasięg terytorialny sklepów został przedłużony do 25-30 tys. mieszkańców, w porównaniu z 22 tys. w chwili obecnej.

Lidl ma w planie otworzenie 300 placówek. Jednak spora część z nich zastąpi mniej działające już, mniej rentowne sklepy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH