Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lidl zmienia strategię. Amerykański rynek trudniejszy niż oczekiwano

Lidl liczył, że do lata br. będzie miał około 100 sklepów w Stanach Zjednoczonych. Sieć musi jednak zrewidować swoje cele. Obecnie ma 49 sklepów w USA.

Lidl zmienia strategię. Amerykański rynek trudniejszy niż oczekiwano
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 19-01-2018, 12:42

Lidl rozpoczął ekspansję w Stanach z przytupem, a otwarcia nowych placówek wyprzedzały nawet harmonogram. Jednak niemiecki dyskonter zwolnił tempo - kilka planowanych otwarć zostało wstrzymanych lub nawet zarzuconych. Lidl wydał już ponad 2 miliardy euro na amerykańską ekspansję - podał Handelsblatt.

Lidl prawdopodobnie nie docenił bardzo konkurencyjnego rynku amerykańskiego, który obecnie jest w trakcie intensywnej wojny cenowej. Przejęcie Whole Foods przez Amazona w ubiegłym roku dodatkowo "rozgrzało" rynek.

Więcej czytaj na www.dlahndlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    sieć Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ms 2018-01-19 13:18:13
    Wchodząc do Europy Środkowej dostali dumpingowy kredyt. W USA takie numery nie przechodzą. A nasz UOKIK tego nie oprotestował. Chyba nie jesteśmy suwerennym państwem tak jak USA?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.194.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.