REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lidl zwiększa wydatki reklamowe o 57 proc.

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 07-07-2014, 14:15

Cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu i rabatów udzielanych przez media) w maju br. wyniosły 2,75 mld zł, o 35,18 mln zł więcej niż rok wcześniej. Daje to wzrost o 1,3 proc. - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

W czołowej dziesiątce zdecydowanie największy wzrost osiągnęło Kino Świat, którego budżet w skali roku podskoczył z 5,48 mln zł do 41,47 mln zł, czyli o aż 656 proc. Wydatki Mattel Poland zwiększyły się o 20,14 mln zł (to 122 proc. w górę), Procter & Gamble Polska - o 20,15 mln zł (78,7 proc. w górę), a Lidl Polska - o 16,4 mln zł (57,6 proc. w górę).

Kompania Piwowarska zainwestowała w reklamy więcej niż przed rokiem o 8,9 mln zł (wzrost o 39,3 proc.), L'Oréal Polska - o 4,32 mln zł (14 proc. w górę), a P4 - o 2,84 mln zł (10,8 proc. w górę).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH