Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl zwiększył wydatki na reklamę o 50 proc.

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl, wirtualnemedia.pl
  • Data: 12-07-2013, 10:31

Według danych firmy Nielsen w pierwszym tygodniu lipca sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 3 630 058 zł. Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę.

Jak podaje portal wirtualnemedia.pl powołując się na dane Katar Media, cennikowe wydatki reklamowe Lidla wzrosły w skali roku o 50,6 proc. Firma od roku prowadzi intensywną kampanię, w cotygodniowych odsłonach, z udziałem kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH