Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lojalność klienta ciągle w cenie

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 26-02-2008, 15:52

Polacy lubią zbieranie punktów za zakupy. Z najnowszych badań agencji ARC Rynek i Opinia wynika, że 38,8 proc. z nas brało udział w programie lojalnościowym - donosi Rzeczpospolita.

Choć prawdziwy boom na programy lojalnościowe notowano w Polsce kilka lat temu, wciąż mają one wielu zwolenników. Według badań w ciągu dwóch ostatnich lat liczba ich uczestników się podwoiła. Za najważniejszą korzyść przystąpienia do programu lojalnościowego 46,6 proc. respondentów uznaje nagrody za punkty. Znacznie mniej ważna jest np. możliwość otrzymania rabatu - wybrało ją 13,5 proc.



Źródło: Rzeczpospolita

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH