LOT Catering chce walczyć o rynek dań gotowych

Spółka LOT Catering rozwija swoją działalność w usługach naziemnych. - W tym roku na rynek FMCG wprowadziliśmy markę dań gotowych Vivanta, na rynku cukierniczym - Biscuiterie. Dodatkowo, dotychczasowe restauracje LOT Catering przeszły gruntowną metamorfozę, przekształcając się w sieć restauracji Tomatillo - powiedział na wtorkowej konferencji Krzysztof Wiśniewski, prezes LOT Catering.
Szef Lot Catering zaznaczył, że w tej chwili przychody z branż nie-lotniczych wynoszą ponad 30 proc. przychodów jego spółki. - Reszta to szeroko rozumiany rynek lotniczy. Są to nie tylko przychody z posiłków, które linie lotnicze serwują w ramach biletu, lecz również produkty, które sprzedaje się na pokładach, jak również obsługa samolotu i sprzedaż na pokładzie wyrobów duty-free - wyjaśnił Wiśniewski.
Wprowadzenie przez Lot Catering na rynek nowej linii dań gotowych poprzedzone było szczegółowymi badaniami zwyczajów i preferencji kulinarnych Polaków. Produkty marki Vivanta można znaleźć w wybranych sklepach sieci Tesco, E.Leclerc i Marcpol. Krzysztof Wiśniewski zapowiada, że to nie koniec: - Marka Vivanta będzie odpowiadała za wyroby gotowe, dania mrożone, jak również kanapki, sałatki, wrapy i inny asortyment. Można więc powiedzieć, że obecnie ta marka generuje kilkanaście procent naszego obrotu. Jeżeli chodzi o kanały dystrybucji: sieci wielkopowierzchniowe są tym kanałem, gdzie już istniejemy. Nasze produkty są dostępne na półkach w Tesco, E.Leclerc i Marcpolu. Myślimy już o kolejnych sieciach. Ale nie tylko! Np. kanapki znajdują się też w punktach HDS, jak również w sieci Minutka. Będziemy je prezentować we wszystkich miejscach, gdzie klient chciałby szybko kupić coś smacznego i zdrowego. W zakresie kanałów dystrybucji nie mamy żadnych ograniczeń - powiedział Krzysztof Wiśniewski.
Biscuiterie to kolejna nowa marka w portfolio LOT Catering. W ofercie znaleźć można zarówno tradycyjne wypieki: torty, ciasta, tarty, słodkie muffiny, jak i będące zupełną nowością na polskim rynku - muffiny wytrawne (np. Ogniste peperoni, Łososiowa opowieść czy Krewetkowa fala). Produkty marki Biscuiterie można kupić w firmowym stoisku w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie jak również w sieci restauracji Tomatillo. - Do końca tego roku zamierzamy uruchomić pięć wysp cukierniczych w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce. Ten koncept jest też przeznaczony do rozwoju w systemie franczyzy - tłumaczył na spotkaniu z dziennikarzami prezes Lot Catering.
- « Poprzednia
- 1
- 2
- Następna »

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)