Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium

Koncern Lotos planuje sprzedawać paliwa segmentu premium na 100 stacjach Lotos Optima, czyli w placówkach działających w segmencie ekonomicznym - poinformował Lotos w poniedziałkowym komunikacie.

Lotos chce zwiększyć sieć sprzedaży paliw typu premium
fot. shutterstock

Autor: PAP
Data: 31-07-2017, 12:04

Jak informuje koncern, paliwa premium będą sprzedawane na tych stacjach Optima, gdzie jest to uzasadnione ekonomicznie, a infrastruktura pozwala na powiększenie oferty.

Według Lotosu do końca tego roku paliwa premium będą dostępne na ponad 3/4 wszystkich stacji działających w jego sieci.

Lotos zaczął sprzedawać swoje paliwa premium w 2007 roku pod marką Dynamic. Jak informuje gdański koncern, statystyki wskazują, że dynamika konsumpcji paliw premium jest kilkukrotnie większa niż standardowych.

Na koniec czerwca tego roku w sieci Lotosu działało 485 stacji, z czego 204 pod logo Optima.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lotos RSS ALERT    /    rynek paliw RSS ALERT    /    stacje paliw RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Nicodem 2017-08-01 11:40:43
    Nie kupuj w LOTOSie i ORLENie bo te podporządkowane pisowi firmy sprzedają na swoich stacjach tylko gazety uzależnione i powiązane z PISem. Z tego względu ja także omijam firmy będące pod kontrolą pisu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.