Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lotte Wedel na FRSiH: Dotarcie do odpowiednich grup docelowych to nasze główne zadanie

Influencerzy sami są konsumentami i korzystają z tych samych produktów co inni konsumenci, ich obserwatorzy. Jeżeli influencer pokazuje produkt, który naprawdę używa, to osoby go obserwujące utożsamiają się z nim i żaden obserwator nie będzie czuł się oszukany – powiedziała Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej Lotte Wedel, w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Lotte Wedel na FRSiH: Dotarcie do odpowiednich grup docelowych to nasze główne zadanie
Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej, LOTTE Wedel, fot. PTWP

Zdaniem Magdaleny Kołodziejskiej utożsamianie się influencera z produktem i marką jest kluczowe dla udanej współpracy.

– Influencerzy sami są konsumentami i korzystają z tych samych produktów co inni konsumenci, ich obserwatorzy. Jeżeli influencer pokazuje produkt, który naprawdę używa, to osoby go obserwujące utożsamiają się z nim i żaden obserwator nie będzie czuł się oszukany. Dotyczy to zarówno płatnych projektów jak i współpracy barterowej pomiędzy markami a influencerami – tłumaczyła kierownik ds. komunikacji marketingowej LOTTE Wedel.

– Dotarcie do odpowiednich grup docelowych to nasze główne zadanie i trzeba umiejętnie dobrać do tego narzędzie. Teraz np. młodzież odchodzi w jakimś stopniu od telewizji, nie należy od razu odrzucać tego narzędzia, ale warto zastanowić się do kogo, w jaki sposób, chcemy dotrzeć z naszym komunikatem – dodała Magdalena Kołodziejska z LOTTE Wedel.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    LOTTE Wedel RSS ALERT    /    Magdalena Kołodziejska RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.