Lotte Wedel na FRSiH: W walce z hejtem w Internecie stawiamy na otwartą i szybką komunikację
- Nie wyobrażam sobie funkcjonowania dobrej marki bez obecności w Internecie. Media społecznościowe dają możliwość bycia blisko z konsumentem, bo dzisiaj konsumenci chcą na co dzień kontaktować się w Internecie – powiedziała Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej Lotte Wedel, w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Magdalena Kołodziejska w trakcie debaty podkreśliła, że media społecznościowe tworzą bliską relację marki z konsumentami.
– Nie wyobrażam sobie funkcjonowania dobrej marki bez obecności w Internecie. Media społecznościowe dają możliwość bycia blisko z konsumentem, bo dzisiaj konsumenci chcą na co dzień kontaktować się w Internecie, ponieważ to jest najszybsze rozwiązanie dla nich. Zauważam to po swoich doświadczeniach, ponieważ zajmuje się u nas m.in. infolinią i coraz więcej osób korzysta jednak z kontaktu przez media społecznościowe niż dzwoniąc do nas na infolinię – wyjaśniła Magdalena Kołodziejska.
Zarówno marki jak i influencerzy muszą w sieci mierzyć się również z hejtem.
– W walce z hejtem na co dzień stawiamy na otwartą i szybką komunikację. Nie boimy się drażliwych tematów i staramy się edukować, bo część hejtu wynika z niewiedzy. Jeśli pozwalają nam na to możliwości, angażujemy się i pomagamy poprzez kampanie społeczne. Z pewnością pozytywnie na postrzeganie marki wpływa współpraca z influencerami, blogerami, celebrytami i samymi konsumentami – powiedziała Magdalena Kołodziejska z LOTTE Wedel.
Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.