Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Lotte Wedel na FRSiH: W walce z hejtem w Internecie stawiamy na otwartą i szybką komunikację

- Nie wyobrażam sobie funkcjonowania dobrej marki bez obecności w Internecie. Media społecznościowe dają możliwość bycia blisko z konsumentem, bo dzisiaj konsumenci chcą na co dzień kontaktować się w Internecie – powiedziała Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej Lotte Wedel, w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Lotte Wedel na FRSiH: W walce z hejtem w Internecie stawiamy na otwartą i szybką komunikację
Magdalena Kołodziejska, kierownik ds. komunikacji marketingowej, LOTTE Wedel, fot. PTWP

Magdalena Kołodziejska w trakcie debaty podkreśliła, że media społecznościowe tworzą bliską relację marki z konsumentami.

– Nie wyobrażam sobie funkcjonowania dobrej marki bez obecności w Internecie. Media społecznościowe dają możliwość bycia blisko z konsumentem, bo dzisiaj konsumenci chcą na co dzień kontaktować się w Internecie, ponieważ to jest najszybsze rozwiązanie dla nich. Zauważam to po swoich doświadczeniach, ponieważ zajmuje się u nas m.in. infolinią i coraz więcej osób korzysta jednak z kontaktu przez media społecznościowe niż dzwoniąc do nas na infolinię – wyjaśniła Magdalena Kołodziejska.

Zarówno marki jak i influencerzy muszą w sieci mierzyć się również z hejtem.

– W walce z hejtem na co dzień stawiamy na otwartą i szybką komunikację. Nie boimy się drażliwych tematów i staramy się edukować, bo część hejtu wynika z niewiedzy. Jeśli pozwalają nam na to możliwości, angażujemy się i pomagamy poprzez kampanie społeczne. Z pewnością pozytywnie na postrzeganie marki wpływa współpraca z influencerami, blogerami, celebrytami i samymi konsumentami – powiedziała Magdalena Kołodziejska z LOTTE Wedel.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

FRSiH 2018 RSS ALERT    /    Magdalena Kołodziejska RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    media społecznościowe RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.201.102
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.