Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makro będzie remontować i zmieniać działające obiekty

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-09-2013, 18:46
Makro będzie remontować i zmieniać działające obiekty
David Boner, prezes Makro Polska

Szef Makro ocenia, że w najbliższych latach w sektorze handlowym w Polsce nastąpi gruntowna konsolidacja zarówno branży hurtowej jak i detalicznej. Dla Makro konsolidacja to istotny element strategii, ale sieć hurtowni skupi się też m.in. na remontach i remodelingu działających obiektów i będzie inwestować w innowacyjne rozwiązania.

- To co nastąpi w sektorze handlowym w Polsce w najbliższych latach to gruntowna konsolidacja rynku, mam na myśli tak branżę hurtową, jak i detaliczną z hipermarketami, dyskontami, supermarketami i sklepami osiedlowymi - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl David Boner, prezes Makro Cash & Carry Polska.

- Będziemy obserwować zachodzące procesy, aby wykorzystać ewentualne okazje do przyspieszenia rozwoju sieci Makro w Polsce. Konsolidacja jest jednym istotnych elementów naszej strategii rozwoju - dodaje.

- Kluczową sprawą jest dla mnie to, że naszą działalność na polskim rynku traktujemy w sposób długoterminowy. Jesteśmy tutaj od wielu lat i planujemy pozostać inwestować i utrzymać silną pozycję na rynku hurtowym i dynamicznie rozwijać sieć sklepów OdiDo - mówi również.

Makro skupi się też na remontach i remodelingu działających obiektów oraz będzie inwestować w innowacyjne rozwiązania.

- Będziemy także inwestować, nie planujemy jednak przyspieszenia rozwoju organicznego, ale skupimy się głównie na remontach i remodelingu już działających obiektów, tak aby działały bardziej efektywnie, generowały większe oszczędności i zyski - mówi Boner.

- Będziemy inwestować w innowacyjne rozwiązania, które mają poprawić konkurencyjność prowadzonego biznesu w Polsce. Obecnie prowadzimy kilka takich projektów, m.in. inwestujemy w zdrowie i bezpieczeństwo, także w przypadku naszych produktów, tego właśnie oczekują klienci. Co ciekawe nasza obecna nazwa Makro Cash&Carry nie oddaje w pełni tego co oferujemy i jak się zmieniamy, np. bardzo mocno rozwijamy i będziemy nadal rozwijać usługę serwisową, która oznacza możliwość dowozu towaru do sklepów klientów - dodaje.

- Wprowadzenie tej usługi wymusiło zmiany w ramach całego łańcucha dostaw - musieliśmy m.in. zreorganizować pracę ludzi i usprawnić logistykę. Na razie usługa jest skierowana do właścicieli sklepów Odido, niezależnych detalistów oraz do branży gastronomicznej. Z ponad 2000 placówek Odido korzysta z niej co piąta. Szacujemy, że do 2015 r. podwoimy liczbę klientów, którym dostarczamy towar na miejsce - wyjaśnia prezes Makro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 477) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH