Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makro chce aby dochód ze sprzedaży marek własnych w hurtowniach sięgnął 6 mld euro

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 24-11-2009, 16:05
Makro chce aby dochód ze sprzedaży marek własnych w hurtowniach sięgnął 6 mld euro

Sieć hurtowni Metro/Makro Cash & Carry przedstawiła nową strategię dla swoich „marek dystrybuowanych na wyłączność", czyli Aro, Fine Food, HoreCa Select, H-Line, Rioba i Sigma. Nowe portfolio produktów jest wprowadzone stopniowo we wszystkich 30 krajach, gdzie Metro Group prowadzi swoją działalność.

Metro/Makro Cash & Carry za cel postawiło sobie wzrost globalnej sprzedaży tzw. „marek dystrybuowanych na wyłączność" z obecnego poziomu - 10 proc. na około 20 proc. do 2012 roku. Bazując na wartościach z 2008 roku oznaczałoby to dochód rzędu 6 mld euro.

Średnie ceny tzw. „marek dystrybuowanych na wyłączność" będą o 10-20 procent niższe niż podobnych produktów innych marek.

Strategia marek na wyłączność stanowi istotny filar globalnej strategii Metro/Makro Cash & Carry. By zapewnić potencjalny wzrost, firma znacząco ukierunkowała swoje działania na wzmocnienie orientacji na klienta. Cały model biznesowy szyty jest na miarę potrzeb głównych grup klienckich: przedsiębiorców z branży HoReCa, niezależnych handlowców oraz firm usługowych i biur.

Poza działaniami ukierunkowanymi na marki ekskluzywne, Metro/Makro Cash & Carry wprowadza inne inicjatywy, takie jak: remodeling hal, usługa dowozu towarów do klientów, ulepszone zarządzanie na rzecz grup docelowych, konkurencyjna polityka cenowa i większe ukierunkowanie na potrzeby zakupowe klienta. Wszystkie wymienione działania mają na celu wzmacniać pozycję Metro/Makro Cash & Carry na rynku handlu hurtowego.


W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 15 lat, ma obecnie 29 hal. Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 269 tys. mkw.

Metro/Makro Cash & Carry działa w 29 krajach świata. Firma jest właścicielem ponad 600 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 tys. pracowników na całym świecie, a w 2008 roku osiągnęła obrót w wysokości 33,1 miliardów euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH