Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makro promuje produkty Fine Food pod marką własną

  • Autor: pr
  • Data: 02-10-2013, 22:16

Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach Makro w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość i dobry smak w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Jak informuje dystrybutor produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci Makro okazały się smaczniejsze aż w 10 na 14 degustowanych kategorii włączonych do degustacji.

W okresie od 3 do 16 września w 30 halach Makro Cash & Carry na terenie całej Polski odbyły się degustacje porównawcze produktów marki Fine Food i innych znanych marek producentów. Akcja trwała 14 dni i objęła degustację między innymi takich produktów jak: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, paluszki słone, czy polędwica sopocka.

Asortyment marki własnejFine Food został doceniony przez klientów hal MAKRO. Zwyciężył on w przypadku 10 różnych produktów: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, ciastka z kawałkami czekolady, polędwica sopocka, jogurt pitny, czy bułeczki mleczne. Największą przewagę odnotowały takie produktyjak jogurt pitny (65% klientów oceniło produkt Fine Food jako smaczniejszy), kiełbasa śląska (65%), ciastka z kawałkami czekolady (63%) oraz śliwki w czekoladzie (60%).

W degustacjach udział wzięło 28 891 klientów, a ich zadaniem było wskazanie smaczniejszego produktu spośród dwóch degustowanych - marki Fine Food i jej odpowiednika brandowego.

Fine Food to jedna z marek własnych MAKRO Cash & Carry, której portfolio sukcesywnie powiększane jest o nowe produkty. W 2012 roku asortyment tej marki zwiększył się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również m.in. świeże warzywa, napoje, słodycze czy nabiał. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się sery, wędliny, pieczywo oraz konserwy rybne, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne.

W Polsce Makro Cash & Carry działa od 1994 r. i ma obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 mkw. Dystrybutor zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 508) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.