Czwartek, 23 października 2014 
» ZOBACZ WIĘCEJ RANKINGÓW

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makro promuje produkty Fine Food pod marką własną

  • Autor: pr
  • Data: 02-10-2013, 22:16

Ślepe degustacje marek własnych organizowane w halach Makro w pierwszej połowie września br., potwierdziły ich wysoką jakość i dobry smak w porównaniu z odpowiednikami brandowymi. Jak informuje dystrybutor produkty marki Fine Food dystrybuowanej wyłącznie w sieci Makro okazały się smaczniejsze aż w 10 na 14 degustowanych kategorii włączonych do degustacji.

W okresie od 3 do 16 września w 30 halach Makro Cash & Carry na terenie całej Polski odbyły się degustacje porównawcze produktów marki Fine Food i innych znanych marek producentów. Akcja trwała 14 dni i objęła degustację między innymi takich produktów jak: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, paluszki słone, czy polędwica sopocka.

Asortyment marki własnejFine Food został doceniony przez klientów hal MAKRO. Zwyciężył on w przypadku 10 różnych produktów: sok jabłkowy, ser camembert, śliwki w czekoladzie, ciastka z kawałkami czekolady, polędwica sopocka, jogurt pitny, czy bułeczki mleczne. Największą przewagę odnotowały takie produktyjak jogurt pitny (65% klientów oceniło produkt Fine Food jako smaczniejszy), kiełbasa śląska (65%), ciastka z kawałkami czekolady (63%) oraz śliwki w czekoladzie (60%).

W degustacjach udział wzięło 28 891 klientów, a ich zadaniem było wskazanie smaczniejszego produktu spośród dwóch degustowanych - marki Fine Food i jej odpowiednika brandowego.

Fine Food to jedna z marek własnych MAKRO Cash & Carry, której portfolio sukcesywnie powiększane jest o nowe produkty. W 2012 roku asortyment tej marki zwiększył się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również m.in. świeże warzywa, napoje, słodycze czy nabiał. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się sery, wędliny, pieczywo oraz konserwy rybne, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne.

W Polsce Makro Cash & Carry działa od 1994 r. i ma obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 mkw. Dystrybutor zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób.

KOMENTARZE

+ DODAJ KOMENTARZ

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl
prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


WYSZUKIWARKI


Oferty pracy (14 888 ofert) + DODAJ OFERTĘ

Polecane oferty

Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty szkoleń

Nasz partner

  • ckl
Oferty przetargów (2 310 122)

Polecane oferty


Oferty nieruchomości

Polecane oferty

Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • www.szukam-nieruchomosci.com
  • tabelaofert.pl
Oferty wierzytelności (154 ofert)
Oferty komunikatów (343 461 ofert)

Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Oferty maszyn, pojazdów, usług (16 590 ofert)
Kategorie
Maszyny

Agregaty, silniki, pompy
Budowlane
Leśne
Przemysłowe
Rolnicze
Wózki widłowe
Pozostałe
Pojazdy

Ciężarowe
Przyczepy i naczepy
Autobusy
Ciągniki siodłowe
Dostawcze
Specjalne
Części i akcesoria

Do maszyn budowlanych
Do maszyn rolniczych
Do pojazdów użytkowych
Do wózków widłowych
Usługi

Budowlane
Rolnicze
Transportowe
Inne

Cena

Nasz partner

  • www.tabor24.pl
Obiekty konferencyjne
» Wyszukiwanie zaawansowane

DYSKUSJE


POLECAMY W SERWISACH