Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Makro proponuje nowe rozwiązania: kącik kawowy, punkt bistro, półka z winem

Makro przygotowało rozwiązania wspierające sprzedaż dla sklepów handlu tradycyjnego, w tym liczącej 2143 sklepów franczyzowej sieci Odido. Są to: możliwość zainstalowania kącika kawowego, bistro, lodówki z daniami "food to go" pod marką "Chwytaj w biegu" i półka z selekcją win - czytamy na dlahandlu.pl.

Makro proponuje nowe rozwiązania: kącik kawowy, punkt bistro, półka z winem
fot. materiały prasowe
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu
Data: 20-06-2018, 13:27

Jak informują przedstawiciele Makro, rozwiązania te proponowane są sklepom, w których dana oferta sprawdzi się, dlatego przed ich wprowadzeniem robione są analizy potencjału danej lokalizacji. 

- Proponowane przez nas rozwiązania mają szansę stać się dla sklepów ich wyróżnikami. Nasza oferta jest elastyczna. Przed podjęciem decyzji o włączeniu nowego elementu np. kącika kawowego do oferty sklepu, prowadzone są analizy lokalizacji i profilu klientów, żeby ocenić jaki wpływ ten wyróżnik będzie miał na zyskowność danej placówki - mówi Irmina Trefoń z Makro Polska.

Z danych Makro wynika, że 46 proc. konsumentów pije kawę poza domem kilka razy w ciągu miesiąca, 31 proc. kilka razy w ciągu tygodnia, a 6 proc. codziennie. Sklepy spożywcze są zaś miejscem, gdzie Polacy chętnie zaopatrują się w kawę i herbatę na wynos (60 proc. wskazań). Zapytani o to, gdzie można kupić kawę na wynos Polacy wskazują: Żabkę, Fresmarket, Małpkę Express, Ruch i 1 Minute. 

Jednocześnie 41 proc. konsumentów kupuje w sklepach spożywczych zapiekanki, 39 proc. hot-dogi, 31 proc. kanapki, a jedynie 13 proc. nie korzysta z takiej oferty. Większość osób kupuje dania na wynos przy okazji innych zakupów (44 proc.), bo ma po drodze (36 proc.), bo jest szybko (33 proc.) i w atrakcyjnej cenie (33 proc.), ze względu na smak (25 proc,) i jakość produktu (13 proc.). Pozostali - 6 proc. wskazują na programy lojalnościowe i zniżki jako zachętę. Dla mężczyzn w wieku 18-14 lata szybkość obsługi i atrakcyjna cena są decydujące.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Irmina Trefoń RSS ALERT    /    Makro RSS ALERT    /    Makro Cash&Carry RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    zapiekanki RSS ALERT    /    on the go RSS ALERT    /    sklepy spożywcze RSS ALERT    /    kąciki kawowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.