Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makro się zmienia. Nowy koncept dla artykułów przemysłowych - reportaż i galeria zdjęć

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-01-2015, 22:37
Makro się zmienia. Nowy koncept dla artykułów przemysłowych - reportaż i galeria zdjęć
Hala Makro w Krakowie

Makro Cash&Carry zakończyło w drugiej połowie listopada 2014 r. prace remodelingowe w swojej flagowej hali nr 1 zlokalizowanej przy Al. Jerozolimskich w Warszawie. W obiekcie dokonano zmiany ekspozycji i wizualizacji artykułów przemysłowych.

 

Anna Głazek, menedżer Pionu Artykuły Przemysłowe i Marka Własna Makro Cash&Carry Polska:

W przebudowanej hali prezentujemy asortyment w kompletnie nowy sposób. Ofertę produktową podzieliliśmy na 5 światów asortymentowych, w ramach których prezentujemy ofertę odpowiadającą określonym potrzebom klientów. W ten sposób powstały światy Sezon, Kuchania i gotowanie, Biuro i media, Zrób to sam i wyposażenie, Moda.

Ekspozycja w każdym z nich jest starannie przemyślana, a sekwencja artykułów logiczna. Uzyskaliśmy ten efekt dzięki spojrzeniu na asortyment nie przez pryzmat pojedynczych produktów, ale całych rozwiązań asortymentowych. to z kolei było możliwe dzięki głębokiej analizie potrzeb klienta odnoszących się do poszczególnych rozwiązań asortymentowych. Aby to zobrazować posłużę się przykładem działu Kuchnia i gotowanie. Prezentujemy to produkty w sekwencji przygotowywanie, gotowanie, serwowanie czyli w sposób w jaki klient działa przygotowując posiłek.

Podobną logikę zastosowaliśmy prezentując także już konkretne rozwiązania potrzeb klienta. Na przykład jeśli myślimy o przygotowaniu ciepłego napoju herbaty czy kawy zaczynamy od filtrów do wody, przez czajniki tradycyjne prezentowane wraz z elektrycznymi aż dochodzimy do ekspresów do kawy. Wcześniej klient musiała szukać tych produktów w czterech różnych miejscach działu przemysłowego. Taką samą logikę prezentacji produktów zastosowaliśmy w każdym ze światów. Jest to jednak tylko efekt końcowy kilkumiesięcznej pracy, którą poświęciliśmy na głęboką analizę posiadanego w ofercie asortymentu. Przeanalizowaliśmy go pod kątem potrzeb klientowskich i wprowadzaliśmy niezbędne produktowe zmiany celem dopasowania oferty do tych potrzeb właśnie.

Dzięki temu nie tylko mamy ofertę odpowiadającą wymaganiom i oczekiwaniom naszych klientów, ale także prezentujemy ją w sposób przejrzysty, logiczny ułatwiający klientom dokonywanie zakupów. To jednak nie wszystko. Aby ułatwić klientom poruszanie się w dziale przemysłowym i w poszczególnych działach zastosowaliśmy dodatkowe nowe rozwiązania. Każdy ze światów jest swoistą strefą oznaczoną danym kolorem. Poza tym wprowadziliśmy dodatkowe oznakowania i opisy regałów, końcówek regałów i stref z asortymentem profesjonalnym. Podobne nowe rozwiązania zastosowaliśmy na oznaczenie nowości asortymentowych, nowych kolekcji czy końcówek serii. Dzięki temu stworzyliśmy strefę zakupową, w której klientowi łatwo się odnaleźć, szybko można znaleźć poszukiwany produkt.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH