Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makro w przyszłym roku przebuduje przynajmniej 12 hal

  • Autor: PJ, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2014, 20:54
Makro w przyszłym roku przebuduje przynajmniej 12 hal
fot. www.makro.pl

Makro Cash & Carry w 2015 r. planuje przebudowę średnio jednej hali na miesiąc. W całym przyszłym roku przebudowanych zostanie przynajmniej 12 hal. W przebudowywanych placówkach zmieniona zostanie ekspozycja i wizualizacja artykułów przemysłowych - dowiedział się serwis portalspozywczy.pl.

Przypomnijmy, we wrześniu tego roku Makro zakończyło pilotażową przebudowę części krakowskiej hali, w której eksponowany jest asortyment artykułów przemysłowych. W hali dokonano zmiany ekspozycji i wizualizacji artykułów przemysłowych, opierającej się na podziale asortymentu na 5 działów tematycznych pod kątem zapotrzebowanie klientów sieci, są to: Sezon, Kuchnia/Gotowanie & Gastro, Biuro & Media, Moda, Wyposażenie i Zrób To Sam. Ofertę zbudowano w oparciu o kompleksowe rozwiązania dla klientów. Przykładowo asortyment w dziale Kuchnia/Gotowanie & Gastro podzielono według trzech etapów prac odbywających się w kuchni, czyli: przygotowywanie, gotowanie i serwowanie posiłków.

W drugiej połowie listopada doszło do otwarcia kolejnej hali Makro po przebudowie. Chodzi o flagową halę sieci, zlokalizowaną przy Al. Jerozolimskich w Warszawie. Do końca 2014 r. przebudowanych ma zostać siedem obiektów sieci.

Ostatnie zmiany w halach Makro Cash&Carry powodują, że koncept ten coraz bardziej zaczyna przypominać hipermarkety. Własne "światy tematyczne" mają już sieci Carrefour i Tesco. Czy to oznacza, że hurtownie zaczynają skupiać się już nie tylko na działalności B2B, lecz coraz mocniej na klientach indywidualnych?

- Od lat konsekwentnie działamy w ramach modelu B2B. Koncepcja pięciu światów została zaś wprowadzona z powodu jej wysokiego potencjału. Być może koncept ten nieco przypomina pewne przykłady z sektora detalicznego, ale nasze podejście jest inne. Produkty są prezentowane w ramach pełnych rozwiązań, które zostały zbudowane na podstawie badania potrzeb naszych klientów, w ofercie można znaleźć produkty adresowane do profesjonalistów (np. Świat Kuchnia/Gastro). Należy pamiętać o tym, że każdy przedsiębiorca niezależnie od profilu działalności ma również tzw. potrzeby komplementarne i często dokonuje zakupów dla swojego gospodarstwa domowego - komentuje odmieniony koncept Magdalena Figura.

W Polsce Makro Cash & Carry działa od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. Makro posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 mkw. Makro zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • MAREK T 14-12-2014, 15:46:
PŁACĄ PRACOWNICY BRAKIEM PREMI
  • pl 13-12-2014, 19:36:
I za każde przebudowane płaci producent CRM...
  • yanosik 11-12-2014, 15:54:
W Toruniu tak przebudowali, że wyszedł dyskont. Zniknęło za dużo artykułów.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH