Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Makro wprowadziło 200 produktów nowych marek własnych dla gastronomii

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadziła 200 produktów nowych marek własnych dedykowanych specjalistom w gastronomii: Makro Chef i Makro Professional. Do końca 2018 roku w ofercie pojawi się jeszcze kilkaset innych produktów tych marek oraz dodatkowo kilkanaście indeksów firmowanych najnowszą marką sieci – Makro Premium.

Makro wprowadziło 200 produktów nowych marek własnych dla gastronomii
Fot. shutterstock

Wszystkie produkty sygnowane logotypami nowych marek własnych Makro Polska powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. 

Marka Makro Chef obejmuje produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. Na półkach można znaleźć takie pozycje, jak ryże, kasze, owoce w żelu, cięte zioła, kiełki, sery, sosy, sałatki, kiełbasy, miody czy pomidory suszone. 

W lutym br. pojawią się pierwsze produkty z linii Makro Premium. „Produkty tej marki przeznaczone są dla najbardziej kreatywnych i wymagających kucharzy oraz będą cechować się ponad-przeciętnymi standardami jakości. W asortymencie znajdą się unikatowe produkty spożywcze z wpisaną w proces ich powstawania regionalną nutą lub wieloletnią tradycją. Mamy nadzieję, że oferując produkty o najwyższym standardzie jakości w optymalnych gramaturach, marka Makro Premium będzie zachęcać do nieustannego eksperymentowania w kuchni, nie tylko tej profesjonalnej, branżowej, ale także w domowym zaciszu – szczególnie wśród amatorów gotowania” – wyjaśnia Sławomir Leszczyński. 

Makro Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne. To marka testowana w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach w centrach rozwojowych Grupy METRO w Azji i Europie Zachodniej. Na klientów czekają obecnie m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, czyściwa, dozowniki oraz noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania. 

Do końca 2018 roku w ofercie marek własnych Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium znajdzie się łącznie ponad 800 produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Makro RSS ALERT    /    gastronomia RSS ALERT    /    hurtownie RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    Makro Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Witek 2018-02-22 22:18:43
    Ja do swojej restauracji biorę część przetworów z Frykasa. Naprawdę wysokiej jakości ogórki konserwowe, sałatka szwedzka. Dużo lepsze niż te niektóre no-nameowe marki w Makro.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.213.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.