Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Makro wprowadziło na rynek nową markę produktów dla sektora HoReCa

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-07-2008, 22:48

Zarządzająca siecią 27 hal hurtowych, firma Makro Cash & Carry wprowadziła nową linię produktów pod marką własną Rioba.

Produkty skierowane są do klientów z segmentu HoReCa, w szczególności do barów i kawiarni. Kategorie produktowi reprezentowane przez markę Rioba to głównie kawa, herbata oraz dodatki typu cukier, słodzik, śmietanka.

Nowa marka to tylko jeden z elementów współpracy Makro z sektorem HoReCa. Firma oferuje klientom z tej branży szeroką ofertę handlową artykułów w tym innowacje kulinarne.

W 2005 r. Makro uruchomiło w Warszawie MAKRO Centrum HoReCa, pierwszy tego typu obiekt wystawowo-szkoleniowy w Polsce dla szefów kuchni, kierowników placówek gastronomicznych, producentów i dostawców oraz uczniów szkół gastronomicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH