REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Makro z odnowioną halą w Warszawie: Realizujemy strategię dostosowania hal do rynku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2016, 10:25
Makro z odnowioną halą w Warszawie: Realizujemy strategię dostosowania hal do rynku
Zmodernizowana hala Makro w Warszwie, fot. materiały prasowe Makro

W ramach realizacji swojej długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków, 22 listopada odbyło się re-otwarcie hali Makro w Warszawie.

REKLAMA

Zmoderninowana hala w Warszawie, która powstała w 1994 r. jako pierwsza hala Makro w Polsce, jest kolejną odnowioną placówką po kaliskiej i zielonogórskiej. Ma 12 tys. mkw. powierzchni sprzedaży.

Nowy układ hali usprawnia poruszanie się po obiekcie. Dwukrotnie zostały powiększone stoiska: Warzywa i Owoce, Mięso, Ryby oraz Nabiał. W ofercie sieci pojawiło się ponad 2000 nowych produktów dla gastronomii i handlu.

Dział nabiału zlokalizowany jest w osobnym pomieszczeniu. Nie ma osobnych lodówek - na wysokości sufitu są agregaty z zimnym nawiewem. Dzięki temu towar na półkach można dowolnie rozmieszczać, zgodnie z zapotrzebowaniem klientów.

Po raz pierwszy w Polsce w hali handlowej została zbudowana nowoczesna kuchnia pokazowa. Na stałe wstawiono również do hali food truck, również wyposażony w kuchnię pokazową. Na co dzień kucharze mają w nich prowadzić pokazy kulinarne, doradztwo i degustację.

Eric Poirier, prezes zarządu Makro Cash & Carry Polska podkreśla, że najważniejsza wartość jaka przyświeca Makro to jest jakość – profesjonalne hale i obsługa dla profesjonalistów.

Dodał, że Makro zależy na tym, aby odnowione hale w Warszawie, Kaliszu i Zielonej Górze były dostosowane do oczekiwań lokalnego rynku, a asortyment dostosowany do potrzeby profesjonalistów, czyli firm handlowych oraz segmentu HoReCa.

Sieć chce zainwestować w remonty swoich hal 100 mln zł w ciągu trzech lat. 

Re-otwarcie hali będzie również promowane w radiu oraz w internecie. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada MGA, kreacje przygotował zaś dział marketingu MAKRO Polska. - Celem działań marketingowych MAKRO jest budowanie nowego, odświeżonego wizerunku firmy, jako profesjonalnego dostawcy asortymentu dla gastronomii i handlu. Śledzimy trendy rynkowe i wprowadzamy coraz więcej nowoczesnych kanałów komunikacyjnych – komentuje Anna Heimberger, Head of Branding and Customer Activation w MAKRO Polska. 

Makro poszerza swoją ofertę o produkty regionalne, stawia na zrównoważony rozwój poprzez wykorzystywanie zrównoważonej energii, ograniczanie zużycia nieodnawialnych surowców oraz organizację wsparcia dla szkół. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • baraja 22-11-2016, 17:45:
A kiedy wasze ceny przestaną być "makro"? Zaiste nie rozumiem, dlaczego wiele towarów kupowanych w detalu mam kilkanaście procent taniej aniżeli w hurcie a la Makro?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 616) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH