REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Maleje liczba uczestników programów lojalnościowych

  • Autor: pb.pl
  • Data: 23-11-2009, 11:10

Jak wynika z raportu "BTL Monitor" instytutu ARC Rynek i Opinia, udział w programach lojalnośiowych bierze obecnie już tylko co piąty Polak - podaje za magazynem Presserwis portal pb.pl. Rok wcześniej stanowili 25,8 proc. badanych.

REKLAMA

Lojalność została przedefiniowana - polscy konsumenci oczekują szybszego zaspokojenia potrzeb - czyt.

Programy lojalnościowe są zachętą do skorzystania z usługi lub zakupu produktu dla 38 proc. badanych. Wciąż są najskuteczniejsze w branżach: stacje benzynowe, operatorzy telefonii komórkowej, super- i hipermarkety.

Aż 46 proc. Polaków zadeklarowało bowiem chęć uczestniczenia w programach lojalnościowych supermarketów i hipermarketów. Uczestnictwem w programach lojalnościowych operatorów telefonii komórkowej zainteresowanych jest 36 proc., a stacji benzynowych - 29 proc.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (12 382) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH