Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maleje liczba uczestników programów lojalnościowych

  • Autor: pb.pl
  • Data: 23-11-2009, 11:10

Jak wynika z raportu "BTL Monitor" instytutu ARC Rynek i Opinia, udział w programach lojalnośiowych bierze obecnie już tylko co piąty Polak - podaje za magazynem Presserwis portal pb.pl. Rok wcześniej stanowili 25,8 proc. badanych.

Lojalność została przedefiniowana - polscy konsumenci oczekują szybszego zaspokojenia potrzeb - czyt.

Programy lojalnościowe są zachętą do skorzystania z usługi lub zakupu produktu dla 38 proc. badanych. Wciąż są najskuteczniejsze w branżach: stacje benzynowe, operatorzy telefonii komórkowej, super- i hipermarkety.

Aż 46 proc. Polaków zadeklarowało bowiem chęć uczestniczenia w programach lojalnościowych supermarketów i hipermarketów. Uczestnictwem w programach lojalnościowych operatorów telefonii komórkowej zainteresowanych jest 36 proc., a stacji benzynowych - 29 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH