Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Małpka Express rozwija współpracę z Merlin.pl

  • Autor: pr
  • Data: 25-06-2014, 11:02

Małpka SA, operator sieci convenience Małpka Express, zacieśnia współpracę ze swoim partnerem z Grupy Handlowej Czerwona Torebka - Merlin.pl. Ruszyła promocja, dzięki której klienci Małpki Express za zakupy zrealizowane w sieci, otrzymają zniżki na wybrane produkty dostępne w sklepie internetowym.

Wspólna promocja nie jest pierwszym elementem synergii między Małpką Express, a Merlin.pl. Od listopada 2013 r. ogólnopolska sieć sklepów convenience zaczęła wprowadzać usługę darmowego odbioru przesyłek zamówionych na stronie sklepu internetowego. 

W niektórych placówkach Małpka Express pojawiły się strefy z wybraną ofertą produktów Merlin.pl. Wcześniej obie firmy zrealizowały też kilka wspólnych promocji dla klientów. Działania te były wynikiem dołączenia obu spółek do Grupy Handlowej Czerwona Torebka
w 2013 r.

- Współpraca z Merlin.pl stwarza nam dodatkowe możliwości w zakresie rozwijania koncepcji sklepu i wzbogacenia oferty Małpki Express - mówi Przemysław Mroczek, dyrektor departamentu marketingu spółki Małpka S.A. - Rynek handlowy cały czas ewoluuje za sprawą Internetu. Coraz więcej sieci dostrzega szanse na budowanie przewagi właśnie dzięki e-commerce. Wiele z nich stopniowo wchodzi w ten rynek, tworząc pewne rozwiązania od podstaw. Naszą przewagą jest obecność stałego Partnera o ugruntowanej pozycji rynkowej. Współpraca z Merlin.pl stwarza wręcz nieograniczone możliwości generowania kolejnych synergii - od wspólnych akcji promocyjnych po rozszerzanie asortymentu placówek. W przyszłości będziemy starali się je rozwijać - podkreśla Mroczek.

Małpka Express kontynuuje dynamiczną ekspansję, każdego tygodnia otwierając kilka nowych placówek. Obecnie działa już 260 sklepów należących do sieci. Do końca roku liczba sklepów wzrośnie do 430 placówek na terenie całego kraju.

Małpka Express to ogólnopolska sieć sklepów formatu convenience rozwijana na zasadach systemu partnerskiego. Sklepy oferują asortyment spożywczo-monopolowy, składający się z ok. 2 500 indeksów produktowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH