Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Manager Intermarche: Chcemy aby marki własne miały 20 proc. udziału w naszej sprzedaży

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-05-2011, 15:35
Manager Intermarche: Chcemy aby marki własne miały 20 proc. udziału w naszej sprzedaży
Dział Marketingu Marek Własnych Intermarche dywersyfikuje portfolio marek i produktów inicjując grupy produktowe dedykowane określonej grupie konsumenckiej, np. tworzy produkty przeznaczone dla dzieci. W tym celu oznacza je bajkowymi postaciami – Zigosami.

- Dziś marki własne to nie tylko szansa na wyróżnienie się spośród innych graczy na rynku. To przede wszystkim wartość, która stanowi coraz mocniej o rentowności sieci - mówi Sylwia Piskulska, Department Manager, Private Label Department Intermarché.

Według przedstawicielki Intermarche coraz bardziej dojrzały i wymagający rynek konsumencki w Polsce zmusza operatorów wprowadzania na sklepowe półki produktów o wysokiej jakości i towarów innowacyjnych. - W tej mierze, spełniamy oczekiwania poprzez wprowadzanie na półki oferty delikatesowej z Francji. Oferta ta stanowi 20 proc. asortymentu. Mamy możliwość importowania ekskluzywnych produktów, jakie trudno znaleźć w ofercie nawet renomowanych marek krajowych. Również i w lokalnej gamie wyróżniliśmy produkty premium. Taką potrzebę dostrzegliśmy między innymi w wędlinach, stąd pomysł na markę Wiejskie Pyszności - wyjaśnia Sylwia Piskulska, Department Manager, Private Label Department Intermarché.

Cały asortyment marki własnej w sklepach sieci Intermarche liczy obecnie blisko 1,5 tys. produktów. Portfolio mieści ok. 50 różnych brandów dedykowanych różnym grupom asortymentowym. Do największych należą: Wiejskie Pyszności, Paturages, Ogród Pyszności, Labell, Apta, Saint Eloi i Chabrior. W portfolio sieci są także takie brandy jak: Z Naszej Zagrody, czy Potok Górski.
- Najmocniej koncentrujemy się na średniej półce cenowej. Tu mamy do zaoferowania klientom największą gamę produktów spożywczych, chemicznych i przemysłowych. W rozsądnej cenie proponujemy klientom produkty, których jakość pozostaje często na poziomie wielkich graczy rynkowych - tłumaczy przedstawicielka Intermarche.

W najbliższym czasie francuski operator planuje zracjonalizować protfolio marek i ulepszać produkty, które ma w stałej ofercie. - Zamierzamy obserwować upodobania konsumentów i wsłuchiwać się w ich oczekiwania. A zatem będziemy pracować nad lepszą jakością oraz funkcjonalnością tych referencji, co do których klient oczekuje konkretnych zmian. Wiodącymi produktami w tej mierze pozostaną produkty świeże, które są i będą wizytówką naszej sieci - wyjaśnia przedstawicielka Intermarché.

Sieć planuje także wprowadzić nowości pod marką własną. - Pojawią się nowe brandy i produkty, które odpowiedzą na niszowe zapotrzebowania klientów. Powstaną trzy nowe marki i ponad 100 nowych referencji - mówi Sylwia Piskulska. I dodaje: - Planujemy, by w perspektywie kilkuletniej marki własne zyskały 20 proc. udziału w sprzedaży.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • konsument 15-05-2011, 12:11:
Czy jakość marek własnych jest wysoka? Poddaję tę kwestię pod wątpliwość. Skoro znani producenci w zależności na jaki rynek produkują i dla kogo niestety znacznie obniżają jakość swoich produktów a cenę pozostawiają na tym samym poziomie. Zwyczajnie to im się opłaca a my konsumenci na tym tracimy. Tak dzieje się z chemią gospodarczą, kosmetykami, żywnością, ubraniami. Jakie pieczywo może zaproponować sieć sklepów, jakiej jakości nie mówiąc o wędlinach. Pieczywo z dużą ilością polepszaczy, wędliny z dużą ilością wody i soli, dodatków smakowych itp. Produkty jakie oferują nam sieci marketów zależą od polityki zakupowej danej sieci, które nie dbają o wysoką jakość oferowanych produktów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH