Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Manager Jeronimo Martins: Musimy otworzyć 3 tys. sklepów ze względu na dostawców

  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 18-09-2012, 08:54
Manager Jeronimo Martins: Musimy otworzyć 3 tys. sklepów ze względu na dostawców
Pedro Pereira da Silva, country manager Jeronimo Martins w Polsce

- Dzięki temu, że konsekwentnie realizujemy zakładany plan otwarć, nasi dostawcy czują się pewniej i stabilniej. Są w stanie zaplanować swoje inwestycje i nie być niczym zaskakiwani - mówi w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Pedro Pereira da Silva, country manager firmy Jeronimo Martins.

 

Pedro Pereira da Silva potwierdził plany Biedronki dotyczące planów otwierania rocznie 250-300 nowych placówek. Jak już wielokrotnie pisał serwis portalspozywczy.pl do 2015 roku portugalski operator chce mieć w naszym kraju 3 tys. sklepów, obecnie ma ich prawie 2 tys.

Przedstawiciel Jeronimo Martins dodaje, że firma zapowiadając określoną strategię rozwoju dała sygnał dostawcom dotyczący tego jak może rosnąć zapotrzebowanie na produkty kupowane od nich przez Biedronkę. Według Pedro da Silvy im pewniej i stabilniej czują się dostawcy, tym chętniej decydują się na inwestycje, które przynoszą jakość produktów i prowadzą do obniżenia ceny.

 

Pedro Pereira da Silva zaznaczył w rozmowie z "Rz", że Biedronka już rok temu rozpoczęła przygotowania do spodziewanego spowolnienia gospodarczego i właśnie kończy ten proces. Jednym z elementów przygotowań na "trudniejsze czasy" była modyfikacja oferty produktowej, m.in. wprowadzenie większej liczby towarów świeżych i przebudowa sklepów.

Jak mówi Pedro Pereira da Silva w wywiadzie dla „Rz", spółka nie rozważa obecnie przejęć, ale woli rozwijać się organicznie, „Uważnie obserwując różne parametry". Dodaje, że jeszcze w tym roku podejmie kilka strategicznych decyzji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • wojtuś pan 11-10-2012, 07:50:
będziesz robił wojsew w biedrze - tego życzę ci z całego serca! !
  • wojsew 10-10-2012, 17:18:
zdycham ze śmiechu ! Jak do tego dołożę dekagrama moralesa to już sił na śmiech nie mam . Do roboty panowie .
Żle nie macie . Mieliście bardzo dobrze , teraz macie dobrze i marzy Wam się.
  • zdechnę ze śmiechu ! 18-09-2012, 18:10:
Misją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest podnoszenie dobrobytu konsumentów poprzez ochronę i tworzenie warunków dla funkcjonowania konkurencji. Dzięki tym działaniom wzmocniona zostaje konkurencyjność przedsiębiorstw działających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a poprzez to Urząd przyczynia się do rozwoju gospodarczego Polski.

Wizją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest cieszący się powszechnym autorytetem i zaufaniem wśród konsumentów i przedsiębiorców organ ochrony konkurencji i konsumentów, którego praca przyczynia się do sukcesu gospodarczego Polski oraz Unii Europejskiej.

Misja i wizja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów szczegółowo przedstawiona jest w programie rozwoju Urzędu, określającym nadrzędne cele i kierunki działania dla dobra Rzeczypospolitej Polskiej.

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.