Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MarcPol kończy komercjalizację centrum handlowego Hit

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-11-2015, 11:49
MarcPol kończy komercjalizację centrum handlowego Hit
Fot. Materiały prasowe

Centrum Handlowe Hit, które powstaje w Nowym Dworze Mazowieckim zostanie otwarte 21 maja 2016 roku. Inwestorem obiektu jest MarcPol. Nowe centrum jest już skomercjalizowane w 70 proc.

Wśród najemców centrum jest wiele znanych sieci polskich i zagranicznych m.in.: MarcPol, H&M, CCC, Martes Sport, Rossmann, Jysk, Play. Dodatkową atrakcją dla klientów C.H. HIT będzie restauracja sieci McDonald’s oraz stacji paliw Lotos zlokalizowanych w sąsiedztwie inwestycji.

Na 21 maja 2016 r. zaplanowane jest otwarcie Centrum Handlowego HIT powstającego w Nowym Dworze Mazowieckim. Inwestorem projektu jest firma MarcPol, będąca właścicielem polskiej sieci supermarketów działających na rynku od ponad 27 lat.

- Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem. Poziom komercjalizacji budowanego Centrum przekracza 70 procent docelowej powierzchni handlowej, a kolejne kilkanaście procent zostanie wynajęte w najbliższych tygodniach. Widzimy duże zainteresowanie ze strony różnych sieci planujących otwarcie własnej placówki w powstającym obiekcie. Obecnie trwają rozmowy z kolejnymi najemcami – powiedział Zbigniew Grodzicki, dyrektor Działu Komercjalizacji i Zarządzania w MarcPol S.A.

Powierzchnia najmu całego Centrum Handlowego sięgnie blisko 15 tys. mkw. i będzie to największy obiekt handlowy w regionie. W Centrum Handlowym HIT znajdzie się około 50 sklepów najlepszych polskich i zagranicznych marek z branży odzieżowej, wyposażenia wnętrz, z artykułami sportowymi oraz supermarket spożywczy i drogeria. Wśród nich będą m.in. sklepy: CCC, H&M, Marcpol, Martes Sport, Apteka Centrum, Inmedio, Rossman, Jysk, Play. Część lokali przewidzianych jest także dla najemców lokalnych. W całym obiekcie zatrudnienie znajdzie kilkaset osób.

Centrum Handlowe HIT zlokalizowane będzie przy skrzyżowaniu głównych dróg regionu (drogi krajowej - Gen. Thommee z drogą wojewódzką - ul. Warszawska). Znajdować się będzie kilkaset metrów od centrum Nowego Dworu Mazowieckiego oraz lotniska w Modlinie, w sąsiedztwie targowiska miejskiego. W pobliżu budowanego C.H. HIT planowane jest w najbliższym czasie duże osiedle mieszkaniowe.

- Ze względu na skalę inwestycji, kompleksowość oferty oraz nowe rozwiązania komunikacyjne, realizacja obiektu stworzy mieszkańcom regionu możliwość dokonywania wygodnych zakupów bez konieczności wyjazdu do Warszawy – dodał Zbigniew Grodzicki. 

Na klientów Centrum Handlowego HIT czekać będzie wygodny parking na 400 miejsc oraz myjnia samochodowa. Dodatkowym uzupełnieniem inwestycji będą powstające przy wjeździe do obiektu: restauracja McDonald’s oraz stacja paliw Lotos.

Projekt architektoniczny powstającego C.H. HIT przygotowało krakowskie biuro projektowe ATT Architekci, a koncepcję komercyjną obiektu wykonała firma Mallson Polska, która zajmuje się też jego wynajmem. Generalnym Wykonawcą robót budowlanych jest giełdowa spółka Mirbud S.A..

MarcPol S.A. to polska sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale, istniejąca na rynku od 1988 roku. Sieć zarządza obecnie ponad 60 placówkami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki ekspansji w latach 2012-2014 – również w województwach łódzkim oraz warmińsko-mazurskim. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 mkw, supermarkety, jak i mniejsze sklepy.

Spółka posiada Centrum Handlowe Wilanowska, Centrum Handlowe Białołęcka, Centrum Handlowe Berenssona, Centrum Handlowe Treny, Centrum Handlowe Maków Mazowiecki, również centra handlowych zlokalizowane wPodkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce. Największym z nich jest Galeria Podkowa (przy ul. Gołębiej 26 w Podkowie Leśnej k. Warszawy), w której na powierzchni 13.000 m2 działają takie marki jak H&M, Jysk, Rossmann, CCC, Media Expert, Kontigo, Black Red White Subway oraz flagowy supermarket sieci MarcPol. Potwierdzeniem wybitnych osiągnięć w zakresie rozwoju polskiego handlu stanowią liczne nagrody oraz tytuły przyznane sieci handlowej MarcPol oraz jej założycielowi i Prezesowi Markowi Mikuśkiewiczowi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bulka 31-05-2016, 22:54:
A czy będą może jakieś atrakcje z okazji otwarcia galerii? W końcu tyle sklepów markowych że na pewno będzie dużo ludzi:)Sama nie mogę się doczekac:)
  • monia 31-05-2016, 17:00:
Pewnie na otwarciu galerii 25 sierpnia tez będzie sporo promo, warto się wybrać żeby trafić na jakąś fajną okazję :)
  • OLEK 10-04-2016, 11:33:
Wybudowali za pieniądze dostawców poniszczyli firmy nie płacąc a teraz się chełpią . To będzie następna porażka jak KACICE, ŁOWICZ, OSTROŁĘKA PŁOCK, GOSTYNIN I INNE

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.