MarcPol otwiera sklepy w nowym formacie

Na warszawskim Bemowie otwarto nowy sklep sieci MarcPol. Świeżo otwartą placówkę wyróżnia zupełnie odmieniona identyfikacja wizualna, w tym nowe logo. MarcPol tym samym nie tylko wzmacnia swoją obecność na rynku handlu detalicznego, ale i wkracza w kluczową fazę rebrandingu sklepów. W najbliższym czasie MarcPol planuje otwarcie kolejnych osiem sklepów w nowym formacie.
Założona w 1988 roku polska sieć sklepów spożywczych MarcPol przechodzi obecnie gruntowną modernizację. Właśnie rozpoczęto decydującą fazę zmian polegającą
na odświeżeniu logo i zmianie wyglądu sklepów, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Otwarta placówka przy ul. Morcinka 3b to pierwszy MarcPol w nowych zielono-czerwonych barwach z logo po rebrandingu.
- Nowe logo, które pojawiło się na szyldzie naszego sklepu na Bemowie to wyraz kluczowej fazy zmian, w które wkracza nasza firma w kolejnym ćwierćwieczu swojego istnienia. Chcemy działać jeszcze bliżej lokalnych społeczności, z którymi coraz to bardziej ścisła współpraca, ma być podstawą działalności naszej firmy. Dzięki takiemu modelowi biznesowemu jesteśmy w stanie oferować najwyższej jakości produkty o pewnym miejscu pochodzenia - tłumaczy Marek Mikuśkiewicz, prezes zarządu firmy MarcPol SA.
Sklep na Bemowie stanowi 62 placówkę sieci MarcPol, z których większość zlokalizowana jest w województwie mazowieckim. W najbliższym czasie zostanie otwartych kolejnych osiem sklepów MarcPol w nowym formacie.

KOMENTARZE: (2)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (2)