Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MarcPol zainwestuje w sieć sklepów convenience

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-07-2014, 15:07
MarcPol zainwestuje w sieć sklepów convenience

MarcPol rozszerza strategię rozwoju sieci o małe sklepy osiedlowe typu convenience. Jak wyjaśniają przedstawiciele sieci nowy koncept sklepów o powierzchni od 200 do 400 mkw., będzie wyróżniał się na rynku szeroką ofertą produktów świeżych od polskich dostawców, które będą codziennie dostarczane do sklepów.

MarcPol aktywnie poszukuje nowych lokalizacji oraz możliwości współpracy z istniejącymi sklepami. W najbliższym czasie zostanie sfinalizowanych 12 umów najmu pod sklepy w nowym formacie. Jednocześnie spółka nie zwalnia tempa ekspansji w segmencie supermarketów oraz kontynuuje inwestycje na rynku centrów handlowych.

MarcPol zarządza obecnie 70 sklepami, wśród których 59 stanowią supermarkety, a 11 to sklepy typu convenience. To właśnie znakomite wyniki osiągane przez małe sklepy oraz zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów, skłoniły firmę do rozszerzenia strategii rozwoju na najbliższe lata:

- Do tej pory rozwój sklepów typu convenience nie był priorytetem MarcPolu. Ze względu na to, że skutecznie konkurujemy w segmencie supermarketów oraz odbieramy wielu klientów zagranicznym sieciom dyskontów i hipermarketów, w planach rozwojowych nie uwzględnialiśmy inwestycji w małe powierzchnie handlowe - mówi Iwona Zarucka, wiceprezes zarządu spółki Marcpol.

I dodaje: - MarcPol to firma, która uważnie obserwuje i analizuje zmiany na rynku oraz dostosowuje swoją ofertę do oczekiwań polskich klientów. Nasze badania pokazują, że żadna sieć sklepów typu convenience nie jest w stanie zapewnić im satysfakcjonujących zakupów blisko domu. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o zmianie strategii rozwoju MarcPolu, rozszerzając nasz koncept o małe sklepy, do których klienci będą mogli ‘zjechać' na zakupy przysłowiową windą w kapciach.

- Nasze nowe sklepy zagwarantują im najwyższej jakości polskie produkty sprzedawane w tradycyjny sposób, co Polacy cenią najbardziej. Co ważne - będą one pochodziły z naszego krajowego rynku, czyli od polskich producentów, którzy codzienne będą je dostarczali bezpośrednio do sklepów. Mamy 26-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami świeżymi, nasza wiedza przekłada się na maksymalne skracanie łańcucha dostaw, przy jednoczesnej kontroli jakości - to daje nam zdecydowaną przewagę konkurencyjną. Klienci wiedzą, że w naszych sklepach produkty takie jak m.in.: mięso, wędliny, warzywa, owoce, nabiał i pieczywo są dostępne zawsze i w najwyższej jakości oraz po atrakcyjnych cenach. Naszym celem jest być jak najbliżej nich - w myśl hasła: blisko domu, blisko Twojej rodziny."- dodaje wiceprezes MarcPolu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH