Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Marek Lipka, Carrefour: Do supermarketów przenosimy rozwiązania z innych formatów

Supermarket musi być sklepem, który będzie oferował „sprytne” rozwiązania dla klienta. Do naszych supermarketów chcemy przenieść minikoncepty, które są funkcjonalne w sklepach convenience i które się tutaj sprawdzą. Mówię o rozwiązaniach typu kawa, punkty gastronomiczne, click & collect, a także najlepsze rozwiązania z hipermarketów, gdzie zdobywamy doświadczenie w handlu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

Marek Lipka, Carrefour: Do supermarketów przenosimy rozwiązania z innych formatów
Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe

– Naszą siłą jest to, że dzielimy się między formatami najlepszymi rozwiązaniami technicznymi i handlowymi. Dane ze sprzedaży w hipermarketach dostarczają nam wiedzy o tym, co kupuje klient. Dzięki temu łatwiej nam podejmować decyzje o tym, co sprzedawać w innych formatach – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

– Mamy trzy klastry supermarketów: clasic – w dzielnicach dużych miast, w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich; urban – czyli na takich rejonach, jak Saska Kępa albo Solec w Warszawie, gdzie jest duży ruch ludzi – turyści, młodzi ludzie. Koncept urban musi się różnić od clasic. W tym koncepcie są trochę inne potrzeby klienta. On nie tylko szuka promocji, szuka m.in. też szerszego asortymentu i minikonceptów – tłumaczy.

– Mamy też koncept premium. Widzimy – po pewnych zmianach, które na rynku nastąpiły – że ten segment jest potencjałem. Oczywiście nie jest tak, że nagle wszędzie w Polsce otworzą się sklepy premium, natomiast w tych lokalizacjach, w których klienci szukają produktów premium, trzeba mieć dla nich taki koncept – mówi.

– Klasteryzacja, która nastąpiła w naszych supermarketach, wyznaczać będzie dalszy kierunek rozwoju – dodaje Marek Lipka.

Pełny wywiad z Markiem Lipką, dyrektorem supermarketów w Carrefour Polska, jest dostępny w magazynie "Rynek Spożywczy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Lipka RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.230.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.