Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Marek Lipka, Carrefour: Format supermarketów przechodzi w Polsce ewolucję (wideo)

Ze sklepów, które kiedyś były traktowane jako miejsca do zakupów trzy, maksymalnie cztery razy w tygodniu, supermarkety stały się miejscem, w którym klienci robią zakupy codziennie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

Marek Lipka, Carrefour: Format supermarketów przechodzi w Polsce ewolucję (wideo)
Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 04-02-2019, 10:43

Czy obecnie w Polsce jest dobry czas dla rozwoju formatu supermarketów?

Zdecydowanie tak. Wszystko zależy od tego, co dany supermarket oferuje klientom. Od kilku lat format supermarketów w Polsce przechodzi ewolucję. Ze sklepów, które kiedyś były traktowane jako miejsca do zakupów trzy, maksymalnie cztery razy w tygodniu, supermarkety stały się miejscem, w których klienci robią zakupy codziennie, ponieważ są bezpośrednio obok miejsc, w których mieszkają klienci.

Przyszłość tych sklepów to przede wszystkim dalszy rozwój - nie tyle liczby takich sklepów w Polsce, ale przede wszystkim dalszy rozwój konceptu. Jeżeli mówimy o koncepcie, to warto powiedzieć nie tylko o ofercie, ale również o tym, co klient oprócz produktów uzyskuje w danym sklepie.

Czym wyróżniają się Państwa supermarkety na tle innych?

Idąc za potrzebami naszych klientów stworzyliśmy sieć supermarketów, która odpowiada na praktycznie wszystkie potrzeby klienta. Stąd też powstała klasteryzacja wewnątrz naszej sieci – mamy ofertę klasycznego supermarketu, w którym klient może kupić ponad 12 tys. produktów, ma promocje co tydzień oferowane w katalogach, ale również ma możliwość kupienia dobrych produktów świeżych. Kolejną grupą naszych placówek są supermarkety urban. Jest to koncept, który otwieramy i prowadzimy w dużych miastach, w którym klient ma – oprócz 20 tys. produktów – również bardzo ważne elementy, takie jak serwis, dodatkowe usługi i asortyment food to go, który jest niezbędny dla klienta pracującego obok takiego supermarketu.

Jaką rolę pełni obecnie cyfryzacja, jeśli chodzi o format supermarketów?

Cyfryzacja to jest clou naszego rozwoju na przyszłość. Dzisiaj stosujemy w naszych supermarketach wiele rozwiązań związanych z cyfryzacją, począwszy od kas samoobsługowych, kończąc na aplikacji, dzięki której mamy dodatkowy kontakt z naszym klientem, który może sprawdzać naszą ofertę, ale również robić zakupy na naszej platformie e-commerce. Cyfryzacja to również ułatwienie robienia codziennych zakupów. Kiedy jesteśmy w sklepie, nasza usługa Scan&Go ułatwia zrobienie zakupów, a kiedy jesteśmy poza sklepem, np. siedzimy w domu, możemy zrobić zakupy i przy współpracy z firmą Szopi.pl, z którą w ostatnich miesiącach nawiązaliśmy współpracę, takie zakupy zostaną dostarczone bezpośrednio do naszego domu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Marek Lipka RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Mirosław 2019-02-05 05:37:56
    Akurat kasy samoobsługowe eliminują niektóre firmy z rynku i nie jest to dobry kierunek.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.39.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.