Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Marek Lipka, Carrefour: Rozwiązania digitalowe są dla nas kluczem do rozwoju handlu

Priorytetem dla sieci handlowej Carrefour są wszelkiego rodzaju rozwiązania digitalowe. Digital jest kluczem do rozwoju handlu dla Carrefoura, jest dla nas bardzo ważny – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

Marek Lipka, Carrefour: Rozwiązania digitalowe są dla nas kluczem do rozwoju handlu
Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 29-05-2018, 10:15

 – Dłuższy czas pracowaliśmy nad wdrażaniem nowych technologii i obecnie w naszych sklepach widzimy efekty tych działań: e-commerce, usługa click & collect, Scan & Go, aplikacja mobilna, SąSiatki. Finalnie zebraliśmy to wszystko w naszym hipermarkecie w Centrum Handlowym Atrium Promenada w Warszawie, w którym klienci mają do dyspozycji pełen wachlarz digitalowych rozwiązań – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

Dlaczego technologie cyfrowe są ważne dla Carrefoura? – Zastosowanie digitalu w naszych wszystkich formatach jest czymś, co pozwala na wyróżnienie się na rynku, czymś, co tworzy omnichannel, który jest dla nas priorytetem – tłumaczy Marek Lipka.

– Naszą rolą jest dążenie do tego, że kiedy klient pomyśli o robieniu zakupów, to pomyśli o tym, że chce i może robić je w Carrefourze. Niezależnie od tego, który kanał wybierze – czy to będzie supermarket, hipermarket, sklep convenience czy sklep internetowy, nie musi się zastanawiać, gdzie ma kupić dany produkt, ale wybrać Carrefour jako markę, która oferuje poszukiwane przez niego produkty – dodaje.

– Jeżeli chodzi o narzędzia – są one wtórne. Te narzędzia oczywiście muszą być proste, użyteczne, tak jak nasze sklepy – muszą zapewniać komfort i przyjemność robienia zakupów – wyjaśnia.

Digital jest dla Carrefoura narzędziem do zapewnienia omnichanałowości? – Tak, dlatego że dzisiaj klienci bardzo szybko zmieniają swoje przyzwyczajenia i potrafią zaskakiwać tym, jak łatwo wdrażają niektóre rozwiązania, w tym technologie cyfrowe w swoim codziennym życiu. Jako przykład otwartości Polaków na wszelkiego rodzaju nowinki mogę podać płatności kartami zbliżeniowymi. Obecnie w Europie jesteśmy w tym zakresie liderem, bardzo szybko i licznie przestawiliśmy się na ten system – mówi Marek Lipka.

Pełny wywiad z Markiem Lipką, dyrektorem supermarketów w Carrefour Polska, jest dostępny w magazynie "Rynek Spożywczy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Lipka RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT    /    nowe technologie RSS ALERT    /    omnichannel RSS ALERT    /    Scan & Go RSS ALERT    /    SąSiatki RSS ALERT    /    digitalizacja RSS ALERT    /    Carrefour Polska RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    nowe technologie w handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zagniewany Konsument 2018-06-08 15:09:54
    Aplikacja Scan&Go nie działa prawidłowo, bo kontrole koszyka w teorii są losowe, natomiast ja mam kontrolę ZAWSZE kiedy jestem w sklepie w Promenadzie. Dziś zrobiłem eksperyment, nabijając jeden produkt, kontrola, a następnie nie ruszając się z miejsca, nabiłem drugi, ponownie kontrola. DWA RAZY z rzędu. A obsługa jeszcze mi mówi, że nie ma możliwości przepchnięcia przez kierownika transakcji - tu mi czołg jedzie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.230.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.