Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Marek Lipka, Carrefour: Trend convenience rozwija się bardzo dynamicznie (wideo)

Dzisiaj klient w Polsce jest bardzo wymagającym klientem. Szuka dobrych jakościowo produktów, ale również serwisów w sklepach. Stąd też firma taka jak Carrefour musi oferować klientom w całej Polsce różnego rodzaju sklepy, ale też różnego rodzaju usługi - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor sklepów convenience, członek zarządu Carrefour Polska.

Marek Lipka, Carrefour: Trend convenience rozwija się bardzo dynamicznie (wideo)
Marek Lipka, dyrektor sklepów convenience, członek zarządu Carrefour Polska Sp. z o.o., fot. PTWP

Jakie trendy zauważają państwo w sieci handlowej Carrefour? - Zaczynamy od hipermarketów – są to nasze największe sklepy, gdzie klient może kompleksowo zrobić weekendowe, ale i codzienne zakupy. Mamy też sklepy w formacie supermarketów – są to sklepy, w których klient może codziennie zrobić większe zakupy. Ważnym elementem tych sklepów są działy świeże, ponieważ klient szczególnie na to zwraca uwagę, szukając na przykład warzyw i owoców - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor sklepów convenience, członek zarządu Carrefour Polska.

Dodaje, że kolejnym elementem działalności sieci Carrefour są sklepy convenience. - Ten właśnie trend w ostatnich latach bardzo dynamicznie rozwija się w Polsce. Klienci chcą szybkich zakupów, są w stanie robić te zakupy wracając z pracy do domu, wejść na chwilę do sklepu, ale sklep musi oferować pełen wybór produktów. Nie może klient mieć niespodzianki w środku takiego sklepu, że nie kupi tego, czego potrzebuje - tłumaczy Marek Lipka.

- Ważnym elementem takiego sklepu jest również serwis, szczególnie serwis na kasie. Obsługa klienta na kasie musi być szybka. Nie lubimy tracić czasu na tę czynność. Stąd też Carrefour w małych sklepach – podobnie jak to robiliśmy w hipermarketach – wprowadza rozwiązanie kas samoobsługowych, żeby klient jak najkrócej spędzał czas stojąc przed zapłaceniem za zakupy - mówi dyrektor sklepów convenience.

- Jednak to nie wszystko. Widzimy również potrzeby, jakie pojawiają się na rynku w Polsce, jeżeli chodzi o sprzedaż internetową. Klienci już dzisiaj muszą posiadać pełną ofertę od danego gracza na rynku. Nie tylko sklep fizyczny, ale też sklep internetowy. Stąd też w ostatnich miesiącach uruchomiliśmy platformę, na której sprzedajemy produkty w formie marketplace - dodaje.

- Ostatnią nowinką, którą wprowadziliśmy na rynek, jest aplikacja SąSiatki, dzięki której klienci mogą wzajemnie sobie pomagać w robieniu zakupów, czyli dostarczać zakupy swoim sąsiadom - mówi Marek Lipka.

Marek Lipka wziął udział w X Forum Rynku Spożywczego i Handlu w panelu pt. "Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów".

Marek Lipka z Carrefour na X FRSiH: Klient traktuje dziś sklep jako centrum zarządzania swoim czasem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    Marek Lipka RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT    /    sklepy convenience RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.190.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.