Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Marka własna Eurocash przechodzi rebranding

Zawężenie oferty marki Dobry Wybór i jednoczesne wzmocnienie jej jakości, zmiana opakowań, eksponowanie pozytywnych cech produktów oraz nowa, spójna stylistyka – to główne elementy rozpoznawcze odświeżonej marki własnej Grupy Eurocash.

Marka własna Eurocash przechodzi rebranding
fot. shutterstock

Dobry Wybór – wprowadzona na rynek w 2011 r. marka własna Eurocash – przechodzi w tym roku gruntowny rebranding. Pierwsza istotna zmiana to zmniejszenie liczby produktów z logo Dobry Wybór. Pod tą parasolową marką oferowanych będzie obecnie około 400 produktów w ramach 33 marek produktowych, podczas gdy dotychczas pod „parasolem” Dobry Wybór funkcjonowało prawie 600 produktów ponad 60 marek. 

– Oferta marki Dobry Wybór skupiać się będzie wyłącznie na sprawdzonych produktach, o konkurencyjnej jakości oraz dostępnych w atrakcyjnej cenie – wskazuje Łukasz Partyka, Dyrektor Działu Marki Własnej w Eurocash. 

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eurocash RSS ALERT    /    marka własna Eurocash RSS ALERT    /    Dobry Wybór RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.