Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka własna Finest już na stałe w ofercie Tesco

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 08-10-2015, 13:18
Marka własna Finest już na stałe w ofercie Tesco
Tesco Finest, fot. Tesco

Tesco zdecydowało się na wprowadzenie już na stałe do swojej oferty w Polsce produktów pod marką własną premium Finest. Brytyjska sieć podjęła taką decyzję posiłkując sie badaniami, które wskazały, że ponad połowa Polaków (53 proc.) deklaruje gotowość do zapłacenia więcej za produkt, który wyróżnia się smakiem.

Jak wynika z badania przeprowadzonego dla Tesco Polska, niemal trzech na dziesięciu badanych (29 proc.) zapłaciłoby więcej za żywność, która jest bogata w składniki wysokiej jakości. Natomiast co czwarty respondent w szczególności ceni sobie tradycyjną recepturę produktów (24 proc.) oraz substancje odżywcze i witaminy zawarte w spożywanej żywności (23 proc.). Co ciekawe, kobiety częściej cenią bogactwo zakupionych produktów w składniki wysokiej jakości i substancje odżywcze.

Polscy konsumenci doceniają też wysokojakościowe produkty pod markami własnymi sieci handlowych. Dwóm na trzech Polaków (69 proc.) zdarza się wybierać takie artykuły podczas zakupów spożywczych. - Najczęstszą przyczyną tego wyboru jest dobry stosunek jakości do ceny, tak twierdzi 45 proc. Polaków – mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska. – 15 proc. badanych, którzy wybierają tego typu produkty, ma zaufanie do ich jakości, 9 proc. przekonuje ich pochodzenie, natomiast 8 proc. docenia unikatowość tych artykułów – dodaje Sikora.

Badanie zostało przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie Tesco Polska w dniach 4-9 września 2015 r. metodą wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI) na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1017 Polaków w wieku 15 lat i więcej.

Odpowiedzią na preferencje Polaków w zakresie produktów spożywczych z wyższej półki ma być linia Tesco Finest - ekskluzywnych produktów wysokiej jakości, powstałych z wyselekcjonowanych składników. Produkty Tesco Finest właśnie trafiły do stałej oferty sklepów brytyjskiej sieci w Polsce. Linia Finest obejmuje ponad 160 produktów z wielu kategorii, dostępnych wyłącznie w sklepach Tesco. To m.in. szeroka gama dżemów (np. z marokańskich moreli Canino) i oryginalnych sosów chutney.

Produkty Tesco Finest, podobnie jak wszystkie produkty marki własnej Tesco, objęte są tzw. "gwarancją 100 proc. satysfakcji". Oznacza to, że jeśli zakupione produkty nie odpowiadają wymaganiom klientów, sieć zwraca za nie pieniądze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH