Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marki własne kwitną w czasie dekoniunktury

  • Autor: Parkiet
  • Data: 03-08-2009, 08:21

W sieciach rośnie sprzedaż wyrobów pod własnymi markami. Dla spółek to szansa, by zagospodarować wolne moce produkcyjne Ponad połowa produktów spożywczych w dyskontach to wyroby sprzedawane pod markami sieci handlowych, tzw. private label - czytamy w Parkiecie.

Gazeta podaje, że w supermarketach i hipermarketach ten udział jest dużo mniejszy i wynosi po około 5 proc. - W ostatnim roku dynamika wzrostu sprzedaży produktów marki własnej była wyższa od produktów markowych w każdym z analizowanych rynków - mówi Dawid Mazur, analityk Nielsena.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH