Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marki własne wkraczają do delikatesów

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 30-05-2011, 09:38

Sieci delikatesów Alma, Bomi oraz Piotr i Paweł przez lata uchodziły za sklepy dla bardziej zamożnych klientów. Jednak kryzys zmusił je do zweryfikowania swojej strategii i szerszego zwrócenia się w stronę przeciętnych konsumentów - pisze Gazeta Wyborcza.

Największe zmartwienia dla sieci delikatesów przyszły wraz z kryzysem, gdy wielu klientów odwróciło się od tych sklepów na rzecz hipermarketów i przede wszystkim dyskontów, takich jak Lidl czy Biedronka.

Do walki z nimi delikatesy wyciągnęły działa, które do tej pory były zarezerwowane właśnie dla dyskontów - postawiły na tworzenie własnych marek sprzedawanych po niższych cenach.

Niebawem własną serię asortymentu ma wprowadzić do swoich sklepów sieć Bomi. Chce ona wprowadzić na rynek 200 produktów, będzie to 3 proc. całkowitego asortymentu sieci, ale docelowo marki własne mają stanowić do 15 proc. wszystkich produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH