Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marks & Spencer: działy z żywnością w każdym naszym nowym sklepie

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-05-2008, 12:53
Marks & Spencer: działy z żywnością w każdym naszym nowym sklepie

Brytyjska sieć salonów odzieżowych Marks & Spencer planuje rozwój działów z produktami spożywczymi w swoich sklepach. - Chcemy aby stoiska z żywnością powstawały w każdej nowej placówce handlowej - mówi Joanna Pintal, brand manager Marks & Spencer Franchise.

Obecnie produkty żywnościowe pod marką sieci M&S mogą kupić jedynie klienci warszawskich centrów handlowych Złote Tarasy i Arkadia. W pozostałych dwóch salonach sieci zlokalizowanych w Galerii Mokotów i CH Targówek, takiej możliwości nie ma. - Oba sklepy mają zbyt małą powierzchnię handlową aby oprócz odzieży zmieściły się tam jeszcze produkty spożywcze - wyjaśnia Joanna Pintal. Jak zapewnia przedstawicielka firmy nowopowstające placówki będą miały już wystarczającą powierzchnię aby zmieścić działy z żywnością.

Obecnie klienci sklepów Marks & Spencer w Polsce mogą kupić kilkaset produktów spożywczych, począwszy od kawy i herbaty przez ciastka, napoje, zupy, sosy, marynaty po ryż, orzeszki czy marmoladę.

Już od trzech lat na półki polskich sklepów M&S trafiają artykuły spożywcze sprowadzany bezpośrednio z Wielkiej Brytanii. Jak zapewnia przedstawicielka firmy na półkach polskich salonów znajdują się już niemal wszystkie produkty spożywcze dostępne w brytyjskich salonach, oczywiście są wyjątki. - Niestety w najbliższym czasie nie pojawią się w naszych polskich sklepach produkty świeże takie jak: sałatki, kanapki i owoce, które są dostępne na Wyspach - wyjaśnia przedstawicielka Marks & Spencer. Powód jest jeden: -To typowe produkty szybkopsujące się, a więc ich transport jest niemożliwy - dodaje.

W tej chwili firma nie planuje wprowadzania do sklepów nowych kategorii produktowych. - Skupimy się na poszerzaniu linii produktów, które mamy już na półkach - wyjaśnia Pintal.

Jednocześnie przedstawicielka sieci podkreśla rosnące zapotrzebowanie na produkty spożywcze pod marką Marks & Spencer. - Kilka lat temu klienci traktowali produkty żywnościowe w naszych sklepach jako ciekawostkę. Obecnie wiele osób robi u nas regularne zakupy, kupując nawet po 20-30 sztuk swoich ulubionych produktów - tłumaczy Joanna Pintal.

Od chwili wejścia na polski rynek w 1999 roku firma Marks & Spencer sprzedała w naszym kraju ok. 2,5 mln produktów odzieżowych jak i spożywczych, z czego tylko w minionym roku rozliczeniowym (2007 r.) blisko 750 tys. sztuk. W Polsce Marks & Spencer ma obecnie cztery sklepy w najbliższym czasie ruszy piąta placówka w Koszalinie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ania 22-01-2011, 12:37:
Ciekawe kiedy będzie w Łodzi?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH