Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mars konsoliduje globalne budżety reklamowe swoich marek

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 28-09-2009, 09:38

Firma Mars przekazuje globalne budżety reklamowe każdej ze swoich najważniejszych marek w ręce oddzielnych sieci reklamowych - podaje portal Wirtualnemedia.pl.

Od przyszłego roku agencja BBDO przejmie obsługę marek Mars i Snickers oraz nadal będzie odpowiedzialna za budżety marek M&M's, Cesar i Sheba.

Tymczasem TBWA przejmie budżet Whiskas i zachowa budżet Pedigree, a agencja SapientNitro będzie obsługiwać markę czekolady Dove, która w Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie występuje jako Galaxy - podaje Wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH